رده بندی سنی نسخه PC عنوان Red Dead Redemption 2 در استرالیا رد شد

با لیست شدن Red Dead Redemption 2 توسط نظام رده‌بندی سنی بازی‌ها در استرالیا، به نظر می‌رسد که شایعه عرضه این بازی تحسین شده بر روی پلتفرم PC قرار نیست به این زودی‌ها به سرانجامی برسد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameRevolution، ماه گذشته عنوانی مرموز از سوی Rockstar Games به نام "Bonaire" در وبسایت نظام رده‌بندی  سنی بازی‌ها در استرالیا ظاهر و اندکی بعد، به گفته مسئولین این وبسایت به دلیل اینکه هیچ بازی کامپیوتری تحت این نام وجود نداشت، حذف شد.

اما کاربران تیز بین ResetEra متوجه شده‌اند که Rockstar Games چند روز قبل، بار دیگر برای رده‌بندی سنی این پروژه مرموز خود اقدام کرده است. اینبار اما، به طور دقیق در تاریخ  20 اوت 2019، این پروژه تحت عنوان Red Dead Redemption 2 لیست شده است. همه گیمرهای استرالیایی می‌دانند که Red Dead Redemption 2 قبلا برای PlayStation 4 و Xbox One رده‌بندی سنی شده و هم اکنون در این کشور برای فروش در دسترس قرار دارد. با در نظر گرفتن این مسائل کاربران احتمال می‌دهند که رده‌بندی سنی جدید مربوط به نسخه PC این بازی باشد.

Bonaire جزیره‌ای واقع در ونزوئلا و بخشی از پادشاهی هلند است. مردم در این جزیره به زبان هلندی صحبت می‌کنند، که برای طرفداران سری کاملا آشنا است چرا که نام یکی از شخصیت‌های اصلی دو نسخه Red Dead Redemption نیز می‌باشد. 

لازم به ذکر است که صفحه مربوط به نسخه‌های کنسولی Red Dead Redemption 2 همچنان بر روی وبسایت رسمی نظام رده بندی سنی بازی‌ها در استرالیا موجود است. این دپارتمان که معمولا نسخه‌های مختلف یک بازی را به صورت جداگانه رده‌بندی سنی می‌کند، نسخه‌های انتشار یافته آخرین ساخته Rockstar Games را نیز در تاریخ 5 سپتامبر 2018 رده‌بندی سنی کرده است.

شواهد عرضه Red Dead Redemption 2 بر روی PC روز به روز بیشتر می‌شود و این در حالی که Rockstar هنوز هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده است. 

با این حال بازی بر روی کنسول‌ها به شدت موفق عمل کرده و طبق آخرین آمار فروش آن از مرز 24 میلیون نسخه عبور کرده است. 

منبع متن: pardisgame