Fire Emblem: Three Houses از سری عناوین سبک ماجراجویی شناخته می‌شود که مدتی است به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. حال اخیرا به‌روزرسانی جدیدی برای این بازی منتشر شده که محتویات و آیتم‌های مختلف و زیادی را با خود به همراه دارد. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، بسته‌ی الحاقی […]

به‌روزرسانی جدید بازی Fire Emblems: Three Houses منتشر شد

Fire Emblem: Three Houses از سری عناوین سبک ماجراجویی شناخته می‌شود که مدتی است به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. حال اخیرا به‌روزرسانی جدیدی برای این بازی منتشر شده که محتویات و آیتم‌های مختلف و زیادی را با خود به همراه دارد.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، بسته‌ی الحاقی Wave 2 نیز برای دارندگان اکسپنشن پس (Expansion Pass) این بازی در دسترس قرار گرفته که محتویات اضافه‌تری نسبت به دیگر نسخه‌های معمولی این بازی ارائه می‌دهد. شرکت سازنده اعلام کرده که حالت Maddening Mode نیز در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار گرفته است و به صورت رایگان، تجربه‌ی جدیدی و جذابی را ارائه می‌دهد.

طی به‌روزرسانی جدیدی که در دسترس قرار گرفته شده، تغییراتی در سیستم‌های بازی اعمال شده‌اند و یکی از جالب‌ترین آن‌ها، تغییر صدای شخصیت Byleth است. بازی Fire Emblem: Three Houses هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. گفتنی است که برای به اتمام رساندن هر سه خانه‌ی وجود در بازی، باید حدود ۲۰۰ ساعت به بازی کردن بپردازید که این عدد واقعا خیره کننده و حیرت انگیز است. پس اگر به دنبال یک بازی به سبک ماجراجویی و اما طولانی هستید، این عنوان را به هیچ وجه از دست ندهید.

منبع متن: gamefa