در طی تنها چند روز دیگر قادر خواهیم بود تا به لطف نسخه‌ی بازسازی شده‌ی The Legend of Zelda: Link’s Awakening، دوباره در جزیره‌ی مرموز Koholint به اکتشاف بپردازیم. حال به تازگی نمره‌ی مجله‌ی فامیتسو منتشر شده است که نشان می‌دهد که با یک بازی عالی طرف هستیم. این مجله‌ی مطرح ژاپنی نمره‌ی ۳۵/۴۰ را […]

اولین نقد The Legend of Zelda: Link’s Awakening منتشر شد

در طی تنها چند روز دیگر قادر خواهیم بود تا به لطف نسخه‌ی بازسازی شده‌ی The Legend of Zelda: Link’s Awakening، دوباره در جزیره‌ی مرموز Koholint به اکتشاف بپردازیم. حال به تازگی نمره‌ی مجله‌ی فامیتسو منتشر شده است که نشان می‌دهد که با یک بازی عالی طرف هستیم.

این مجله‌ی مطرح ژاپنی نمره‌ی ۳۵/۴۰ را برای بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Link’s Awakening در نظر گرفته است. اگر با روند نقد و بررسی فامیتسو آشنایی ندارید، باید اعلام کنیم که طبق قوانین این رسانه‌ی بزرگ، چهار منتقد به طور هم‌زمان به تجربه‌ی بازی مشغول شده و هر کدام نمره‌ای را برای عنوان مربوطه در نظر خواهند گرفت (حداکثر نمره ۱۰ است). در نهایت این نمره‌ها با هم جمع می‌شوند و شاهد یک رقم در بازه‌ی ۰ تا ۴۰ خواهیم بود.

The Legend of Zelda: Link’s Awakening موفق شد تا از منتقدین فامیتسو نمره‌های عالی ۹/۹/۹/۸ را دریافت کند. با در نظر گرفتن این موضوع، امیدواریم که ساخته‌ی جدید نینتندو بتواند خاطرات خوش کودکی طرفداران را دوباره زنده کند.

البته اگر نظر فامیتسو برای شما کافی نیست و به دنبال نقد‌های بیشتری هستید، باید تا روز پنجشنبه ۲۸ شهریور صبر کنید.

بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening در تاریخ جمعه ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برروی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening در تاریخ جمعه ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برروی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa