شرکت اپل شب گذشته اطلاعات جدیدی از سرویس بازی‌های خود با نام اپل آرکید را در اختیار کاربران و هواداران قرار داد. این شرکت تایید کرد که کاربران گوشی‌های هوشمند ساخت این شرکت می‌توانند از پایان هفته‌ی جاری از تجربه‌ی عناوین موجود در این سرویس لذت ببرند. اوایل امسال شرکت اپل (Apple) اعلام کرد که […]

قیمت و زمان انتشار سرویس اپل آرکید مشخص شد

شرکت اپل شب گذشته اطلاعات جدیدی از سرویس بازی‌های خود با نام اپل آرکید را در اختیار کاربران و هواداران قرار داد. این شرکت تایید کرد که کاربران گوشی‌های هوشمند ساخت این شرکت می‌توانند از پایان هفته‌ی جاری از تجربه‌ی عناوین موجود در این سرویس لذت ببرند.

اوایل امسال شرکت اپل (Apple) اعلام کرد که قصد دارد سرویس جدید بازی‌های خود با نام اپل آرکید (Apple Arcade) را برای سیستم عامل IOS راه‌اندازی کند. شرکت اپل در آن زمان تایید کرده بود که این سرویس تعداد زیادی از عناوین مخصوص گوشی‌های هوشمند را تنها با پرداخت یک اشتراک ماهیانه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این شرکت شب گذشته اطلاعات جدیدی از سرویس اپل آرکید شامل قیمت و زمان آغاز به کار آن را منتشر کرد و به نظر می‌رسد انتظار کاربران برای دسترسی به این سرویس طولانی نخواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت اپل، سرویس اپل آرکید با هزینه‌ی ماهیانه‌ی ۴٫۹۹ دلار، از آخر این هفته‌ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این سرویس عناوین متعددی از بازی‌سازان و ناشران مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. شرکت اپل تایید کرده است که این سرویس در ابتدا شامل بیش از ۱۰۰ بازی مختلف می‌شود. علاوه بر این، سرویس بازی‌های شرکت اپل در آینده‌ی نزدیک علاوه بر گوشی‌های هوشمند، برروی دیگر تولیدات شرکت اپل مانند Apple TV، تبلت‌های iPad و رایانه‌های همراه تحت سیستم عامل Mac نیز عرضه می‌شود.

سرویس اپل آرکید در تاریخ جمعه ۲۲ شهریور ماه سال جاری (۱۳ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برروی گوشی‌های هوشمند تحت سیستم عامل IOS عرضه می‌شود. این سرویس حداکثر تا پایان ماه جاری میلادی در دسترس کاربران تلویزیون‌ها و تبلت‌های شرکت اپل نیز قرار می‌گیرد. با این حال، کاربران رایانه‌های قابل حمل تحت سیستم عامل Mac باید تا ماه اکتبر برای استفاده از این سرویس منتظر بمانند. براساس اطلاعات منتشر شده، این سرویس شامل یک ماه اشتراک اولیه‌ی رایگان نیز می‌شود.

منبع متن: gamefa