همان‌طور که سازندگان بازی Civilization 6 وعده داده بودند، جدیدترین به‌روزرسانی این عنوان امروز منتشر شد که ویژگی‌های زیادی از جمله حالت بتل رویال را به آن اضافه می‌کند. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در این زمینه، در ادامه با ما همراه باشید. بسیاری از بازی‌بازان با سری بازی Civilization آشنایی دارند و نسخه‌های مختلف آن […]

حالت بتل رویال به بازی Civilization 6 اضافه شد

همان‌طور که سازندگان بازی Civilization 6 وعده داده بودند، جدیدترین به‌روزرسانی این عنوان امروز منتشر شد که ویژگی‌های زیادی از جمله حالت بتل رویال را به آن اضافه می‌کند. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در این زمینه، در ادامه با ما همراه باشید.

بسیاری از بازی‌بازان با سری بازی Civilization آشنایی دارند و نسخه‌های مختلف آن در طول زمان، افراد زیادی را به خود جذب کرده است. Civilization 6 نیز جدیدترین نسخه‌ی این سری است که در گذشته برروی رایانه‌های شخصی، گوشی‌های هوشمند و نینتندو سوییچ منتشر شد و مانند سایر نسخه‌ها باز هم طرفداران زیادی پیدا کرد. از دلایل محبوبیت این بازی می‌توان به انتشار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی مختلف اشاره کرد. به تازگی ماد جدیدی برای این عنوان در دسترس قرار گرفت که از طریق این نشانی می‌توانید به اطلاعات بیشتری پی ببرید.

حالت بتل رویال را می‌توان از جذاب‌ترین سبک‌های دنیای بازی دانست که این روزها در بسیاری از عناوین شاهد آن هستیم. امروز هم تیم سازنده‌ی بازی Civilization 6 اقدام به انتشار یک به‌روزرسانی کرد که شما به وسیله‌ی آن می‌توانید سبک مذکور را با نام Red Death تجربه کنید. مانند اکثر بازی‌هایی بتل رویال، در این حالت نیز عده‌ی زیادی از بازی‌بازان در یک نقشه قرار می‌گیرند و باید با استفاده از سلاح‌ها و ترفندهای مختلف با هم مبارزه کنند. در نهایت کسی که از این نبرد بزرگ جان سالم به در ببرد، پیروز خواهد شد. جالب است بدانید که برای بقا و مبارزات بهتر می‌توانید از زیردریایی‌ها نیز استفاده کنید. اگر از دوست‌داران بازی Civilization 6 هستید، این به‌روزرسانی را هرگز از دست ندهید.

منبع متن: gamefa