کارگردان فیلم Uncharted باز هم تغییر کرد

از زمانی که شرکت Sony تصمیم به ساخت فیلمی از روی سری بازی‌های Uncharted گرفت، 5 کارگردان برای تولید این فیلم انتخاب شده که در نهایت تمامی این افراد از تیم سازنده فیلم جدا شدند. در ابتدا دیوید راسل به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شد ولی پس از مدتی از تیم سازنده کنار گذاشته شد. بعد از آن هم به ترتیب نیل برگر، ست گوردون و شان لوی به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شدند که تمامی این افراد پس از مدتی مسیر خود را از توسعه فیلم جدا کردند.. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Vg247، امروز خبری منتشر شد مبنی بر این که دن ترچتنبرگ (Dan Trachtenberg) به عنوان پنجمین کارگردان فیلم Uncharted قبل از شروع مراحل تولید فیلم از تیم سازنده جدا شده است.

البته هنوز نام تام هالند بازیگر پرکار این روزهای هالیوود به عنوان ایفاگر نقش نیتن دریک دیده می‌شود و به نظر ‌می‌رسد که همچنان شاهد نقش آفرینی‌های این بازیگر جوان باشیم. این روزها شرکت Sony به شدت پرکار است و پس از ماجراهای حق مالکیت فیلم‌های Spider-Man، به نظر می‌رسد که این شرکت مشغول بررسی گزینه‌های مختلف برای انتخاب کارگردان و شروع مراحل تولید فیلم Uncharted باشد و امیدوار است این پروسه تا پایان تابستان به سرانجام برسد.

از دیگر بازیگران این فیلم نیز اطلاعات زیادی در دست نیست ولی با این حال مدتی پیش شایعه شده بود که قرار است یک نفر از میان کریس پاین، متیو مک کانهی، کریس همسورث و وودی هارلسون برای ایفای نقش سالی که مشاور و همراه نیتن است، انتخاب شود. حال با توجه با تغییرات پیش آمده و مشکلاتی که این فیلم در سر راه خود داشته است، باید منتظر ماند و دید که آیا Sony می‌تواند فیلمی در حد و اندازه‌های این سری محبوب بسازد یا خیر.

منبع متن: pardisgame