سری بازی‌های Borderlands در کنار ارائه‌ی یک تجربه‌ی خوب تیراندازی، به داشتن حس طنز نیز شناخته شده هستند و البته این موضوع نیز برای نسخه‌ی سوم از این سری صدق می‌کند. استودیوی گیرباکس (Gearbox) به عنوان سازنده‌ قصد دارد در کنار ارائه‌ی یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده، حس طنز و شوخ‌طبعی را در نسخه‌ی سوم این سری […]

بازی Borderlands 3 یک عنوان سرگرم‌کننده و دارای حس طنز است

سری بازی‌های Borderlands در کنار ارائه‌ی یک تجربه‌ی خوب تیراندازی، به داشتن حس طنز نیز شناخته شده هستند و البته این موضوع نیز برای نسخه‌ی سوم از این سری صدق می‌کند. استودیوی گیرباکس (Gearbox) به عنوان سازنده‌ قصد دارد در کنار ارائه‌ی یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده، حس طنز و شوخ‌طبعی را در نسخه‌ی سوم این سری نشان دهد.

آقای کریس براک (Chris Brock)، از تهیه‌کنندگان بازی Borderlands 3، در گفتگو با با وب‌سایت PCGamesN توضیحاتی در خصوص حس طنز و شوخی‌ها در نسخه‌ی سوم ارائه داد.

وی در مورد طنز و شخی اظهار داشت:

ما در مورد آن صحبت و خیلی بیشتر از آنچه که نیاز است به این مورد فکر می‌کنیم. من فکر می‌کنم در گذشته، فقط یک سری کارهای تعریف شده انجام دادیم. اما اکنون می‌گوییم: «بسیار خوب ما این شوخی‌ها را داریم و می‌خواهیم آن را توسط استودیو اجرا کنیم». ما ۴۰۰ نفر در شهر دالاس و ۱۰۰ نفر در شهر کبک در اختیار داریم. بنابراین با خود گفتیم که «چگونه این شوخی‌ به هرکس می‌نشیند؟»

آقای براک در ادامه، در مورد آنچه که به تیم خود گفته است، اظهار داشت:

همه‌ی ما یک خط شخصی داریم، اما ما به عنوان یک تیم باید درک کنیم که بهترین عملکردمان ارائه دهیم. به تیم خود می‌گویم که شوخ طبع باشید، بی‌رحم و بی‌احساس نباشید و در عین حال فهیم و دلسوز باشید. ما یک فرهنگ بسیار متنوعی در استودیو داریم و همه می‌خواهند آن را نشان بدهند.

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریورماه ۱۳۹۸ (۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa