استودیوی بندای نامکو (Bandai Namco) که این روزها مشغول انتشار اخبار زیادی از بازی Dragon Ball Z: Kakarot است، در طی مراسم Gamescom 2019 تصاویر جدیدی از این عنوان را در دسترس طرفداران قرار داد. اگر از دوست‌داران سری بازی Dragon Ball هستید، اطلاعات بیشتر به همراه این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید. تاکنون […]

Gamescom 2019 | تصاویر جدیدی از بازی Dragon Ball Z: Kakarot منتشر شد

استودیوی بندای نامکو (Bandai Namco) که این روزها مشغول انتشار اخبار زیادی از بازی Dragon Ball Z: Kakarot است، در طی مراسم Gamescom 2019 تصاویر جدیدی از این عنوان را در دسترس طرفداران قرار داد. اگر از دوست‌داران سری بازی Dragon Ball هستید، اطلاعات بیشتر به همراه این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید.

تاکنون نسخه‌های مختلفی از سری بازی Dragon Ball برروی کنسول‌های مختلف در دسترس قرار گرفته است و عده‌ی زیادی هم از آن استقبال کرده‌اند. جدیدترین نسخه‌ی این سری بازی Dragon Ball Z: Kakarot نام دارد که اوایل سال آینده برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. سازندگان قصد دارند تا با انتشار شخصیت‌ها و مراحل بیشتر برای نسخه‌ی مذکور، به طرفداران این سری بازی اضافه کنند. دیروز هم شخصیت دیگری به نام Trunks معرفی شد که تصاویر آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

بندای نامکو به تازگی باز هم تصاویر دیگری از بازی Dragon Ball Z: Kakarot را منتشر کرده است که برخی از شخصیت‌های آن را نشان می‌دهد. آن‌ها همچنین اعلام کرده‌اند که تا زمان عرضه‌ی این بازی، اخبار بیشتری هم در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. در پایان می‌توانید شاهد تصاویر منتشر شده باشید.

منبع متن: gamefa