تنها چند روز با زمان عرضه‌ی بازی Control، عنوان جدید مورد انتظار رمدی (Remedy)، باقی‌مانده است و به نظر می‌رسد که ما با یک عنوان کامل و متفاوت طرف هستیم. ولی متاسفانه امروز مشخص شد که این بازی در روز انتشار از HDR پشتیبانی نخواهد کرد. لوکاس لیاکوس، یکی از اعضای تیم ۵۰۵ گیمز (۵۰۵Games) […]

بازی Control در روز عرضه از HDR پشتیبانی نخواهد کرد

تنها چند روز با زمان عرضه‌ی بازی Control، عنوان جدید مورد انتظار رمدی (Remedy)، باقی‌مانده است و به نظر می‌رسد که ما با یک عنوان کامل و متفاوت طرف هستیم. ولی متاسفانه امروز مشخص شد که این بازی در روز انتشار از HDR پشتیبانی نخواهد کرد.

لوکاس لیاکوس، یکی از اعضای تیم ۵۰۵ گیمز (۵۰۵Games) (ناشر Control)، در پاسخ به سوال یکی از هواداران بازی اعلام کرد که بازی Control در زمان عرضه از HDR پشتیبانی نخواهد کرد. ولی او در ادامه گفت که این پشتیبانی شاید در آینده به بازی اضافه شد و او در حال ارسال تمامی این درخواست‌ها به ناشر و سازنده‌ی بازی است.

با وجود عدم پشتیبانی HDR عنوان Control هنوز هم بازی بسیار زیبا و جذابی به نظر می‌رسد و در تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۸ (۲۷ آگست ۲۰۱۹) برای رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. همچنین شما می‌توانید از این نشانی به مطالعه‌ی لیست اچیومنت‌های بازی Control پرداخته و از این نشانی ویدیوی هایلات اختصاصی آن را از گیمفا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa