به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت پس از عرضه‌ی سرویس اکس‌باکس گیم پس برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، قصد دارد این سرویس را برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه کند. اخیرا، بن دکر (Ben Decker) و مت پرسی (Matt Percy) از مایکروسافت در مصاحبه با وب‌سایت Gamereactor، در مورد برنامه‌های آینده‌ی سرویس اکس‌باکس گیم‌پس صحبت کرده‌اند. آن‌ها در […]

مایکروسافت قصد دارد سرویس گیم پس را برای همه‌ی پلتفرم‌ها عرضه کند

به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت پس از عرضه‌ی سرویس اکس‌باکس گیم پس برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، قصد دارد این سرویس را برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه کند.

اخیرا، بن دکر (Ben Decker) و مت پرسی (Matt Percy) از مایکروسافت در مصاحبه با وب‌سایت Gamereactor، در مورد برنامه‌های آینده‌ی سرویس اکس‌باکس گیم‌پس صحبت کرده‌اند. آن‌ها در صحبت‌های خود اشاره کردند که به دنبال گسترش این سرویس و عرضه‌ی آن برای سایر پلتفرم‌ها هستند.

آن‌ها در این باره گفتند:

می‌دانید، ما می‌خواهیم که اکس‌باکس گیم‌پس را برروی تمامی پلتفرم‌ها مشاهده کنیم و ما فکر می‌کنیم که این یک هدف بلند مدت محسوب می‌شود. در حال حاضر برنامه‌‌ی خاصی برای این موضوع ندارم، اما علاقه داریم تا این سرویس را برروی تمامی پلتفرم‌ها مشاهده کنیم.

با توجه به نزدیک بودن عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد، مایکروسافت فعلا تمرکز خود را برروی سخت‌افزار کنسول اکس‌باکس اسکارلت گذاشته است، اما انتظار می‌رود این شرکت در سال‌های بعد برنامه‌های خود برای آینده‌ی سرویس گیم پس اعلام کند.

نظر شما همراهان گیمفا در این خصوص چیست؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa