اطلاعات جدیدی از مبارزه با قانون و پلیس در Cyberpunk 2077 منتشر شد

پلیس و قانون یک طرح تنش‌زا و دقیق در بازی Cyberpunk 2077 از استودیوی CD Projekt RED محسوب می‌شود. پیش از این می‌دانستیم که اگر در کار یک شرکت و تشکیلات دخالت بکنید، آن‌ها به پلیس برای دستگیری یا کشتن شما رشوه می‌دهند. همچنین گفته شد کشتن مردم در شهر جلوی افراد دیگر باعث درگیری با برخی از مردم می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، ریچارد بورزیموسکی به عنوان تهیه کننده Cyberpunk 2077، در مصاحبه‌ای با US Gamer در رابطه با تفاوت‌هایی که مناطق مختلف در این مورد اعمال می‌کنند صحبت نمود. اساسا بخش‌هایی مثل مرکز شهر و Japantown وجود دارند که پولدار و غنی هستند. از طرف دیگر، Pacifica پر از مردم فقیرتر است که منطقه جا افتاده‌تری برای کارهای خلاف محسوب می‌شود:

"در Pacifica (یکی از مناطق فقیرتر) به یک نفر شلیک می‌کنید و اگر کسی نبیند، پس اهمیتی هم نخواهد داشت. در صورتی که این کار را در مرکز شهر انجام دهید، احتمالا قانون به دنبال شما می‌آید زیرا آن مناطق تحت مراقبت بیشتری هستند. جمعیت مناطق مختلف هم لباس و رفتار متفاوتی دارند. ممکن است زبان‌های بیشتری به گوش‌تان بخورد، مثلا ژاپنی احتمالا زبان برجسته‌تری است زیرا در دنیای این بازی، ژاپنی کلاس بالاتری دارد."

بورزیموسکی همچنین گفت شما می‌توانید با پلیس بجنگید اما در نهایت به شکست ختم می‌شود: "گزینه‌های شما در مقابل آن‌ها فرار کردن، مبارزه و سپس فرار کردن یا تا سر حد مرگ مبارزه کردن است." به‌نظر می‌رسد مثل بازی‌هایی مثل Grand Theft Auto، پلیس تا زمان مرگ شما به حمله ادامه می‌دهد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame