با کمتر از یک روز مانده به انتشار بازی Telling Lies برای بررسی نقد‌ها و نمرات این بازی، با گیمفا همراه شوید. بازی Telling Lies، ساخته‌ی جدید سم بارلو (Sam Barlow) توسط استودیوی آناپورنا اینتراکتیو (Annapurna Interactive)، در تاریخ ۱ شهریور ۱۳۹۸ (۲۳ آگست ۲۰۱۹) برای رایانه‌های شخصی و iOS منتشر خواهد شد. سم بارلو […]

دروغ‌های زیبا | نقدها و نمرات بازی Telling Lies

با کمتر از یک روز مانده به انتشار بازی Telling Lies برای بررسی نقد‌ها و نمرات این بازی، با گیمفا همراه شوید.

بازی Telling Lies، ساخته‌ی جدید سم بارلو (Sam Barlow) توسط استودیوی آناپورنا اینتراکتیو (Annapurna Interactive)، در تاریخ ۱ شهریور ۱۳۹۸ (۲۳ آگست ۲۰۱۹) برای رایانه‌های شخصی و iOS منتشر خواهد شد. سم بارلو به خاطر ساخت بازی محبوب Her Story به شهرت رسیده است و Telling Lies، عنوان جدید‌ وی، از ساختار مشابهی پیروی می‌کند.

در بازی Telling Lies وظیفه‌ی شما پیدا کردن ارتباط میان مجموعه‌‌ای از ویدیوهای ضبط شده از زندگی چهار شخصیت اصلی بازی در طول دو سال و تشخیص حقیقت از دروغ است. گیم‌پلی این بازی نیز، همانند Her Story از جست‌وجوی کلماتی کلیدی در یک پایگاه داده برای پیدا کردن ویدیوهای جدید و حل معما‌های بازی تشکیل شده است.

نقش‌های اصلی این بازی را لوگان مارشال گرین (Logan Marshall-Green) از فیلم Prometheus، الکسندرا شیپ (Alexandra Shipp) از فیلم X-Men: Apocalypse، انجلا سارافیان (Angela Sarafyan) از سریال Westworld و کری بیش (Kerry Bishé) از سریال Halt and Catch Fire بازی می‌کنند و حالا پس از انتشار نمرات این بازی به نظر می‌رسد که تک‌تک آن‌ها با مهارت تمام در این عنوان ایفای نقش کرده‌اند.

در ادامه شما را به مرور نقد‌ها و نمرات موفق بازی Telling Lies دعوت می‌کنیم.

The Guardian: 10/10

بازی Telling Lies، از مخاطبان خود سطح توجهی را می‌طلب که آن‌ها را از بیننده تبدیل به شرکت‌کننده می‌کند. این بازی به‌ هیچ‌وجه به شما کمک نمی‌کند و درنهایت این شمایید که باید حقیقت را تشخیص بدهید.

Game Revolution: 9/10

انگار در بازی Telling Lies بهترین عناصر یک بازی های ماجرایی، رمان‌های معمایی و فیلم‌های هنر نو با هم ترکیب شده‌اند. این بازی داستان جذابی را به شکل خاصی بیان کرده و ثابت می‌کند که موفقیت سم بارلو (Sam Barlow) با بازی Her Story اتفاقی نبوده‌است. جدا از چند لحظه‌ی کوچک ناامید کننده، Telling Lies تا اینجای سال برای من بهترین بازی سال ۲۰۱۹ بوده است.

God is Geek: 9/10

من در اینجا به شما دروغ نمی‌گویم، Telling Lies یک عنوان داستانی بی‌نظیر دیگر از سم‌ بارلو است و من امیدوارم که در آینده با پروژه‌های بیشتری از او مواجه شوم.

GamesRadar: 9/10

عنوان Telling Lies معیاری برای داستان سرایی و آرک‌های شخصیتی غافلگیر کننده‌ای است که برای مدت‌ها پس از پایان بازی ذهن شما را تسخیر خواهند کرد.

IGN: 9/10

نویسندگی قوی، بازیگری فوق‌العاده و پیچش‌های داستانی غیرقابل‌پیش‌بینی، تجربه‌ی عنوان Telling Lies را ضروری کرده‌اند.

PC Gamer: 8.7/10

یک بازی هیجان انگیز که هم به خوبی نوشته شده و هم به خوبی اجرا شده است، که داستانی زیبا را به شکلی متفاوت بیان می‌کند.

GamesBeat: 8/10

سم بارلو به تنهایی در حال خلق یک سبک جدید در بازی‌های ویدیویی است.

GameSpot: 7/10

بازی Telling Lies در توسعه‌ی بیشتر دیدگاه سم بارلو نسبت به یک بازی ویدیوی موفق است ولی حیف که این عنوان از پتانسیل‌های تعامل بیشتر خود استفاده نمی‌کند.

 

منبع متن: gamefa