جف کیلی: شما هنوز برای آن چه که "کوجیما" در بخش آنلاین Death Stranding طراحی کرده آماده نیستید

همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش بازی مورد انتظار Death Stranding نمایش‌هایی جدید در Gamescom 2019 داشت و 2 تریلر داستانیِ جدید و هم‌چنین چندین دقیقه از گیم‌پلی بازی به نمایش درآمد. سپس عده‌ای از افراد و خبرنگاران صنعت بازی نیز به داشتن نگاهی عمیق‌تر به Death Stranding اطلاعاتی جدید و هیجان‌انگیز از بازی منتشر کردند.

ولی با این وجود هنوز رازهای زیادی پیرامون Death Stranding وجود دارد برای متوجه‌شدن آن‌ها باید منتظر عرضه اطلاعات بیشتری از بازی باشیم. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی "جف کیلی" در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN در مورد یکی از همین راز‌ها، یعنی بخش آنلاین بازی صحبت کرده است.

"ولی چیزی که من درباره بازی خواهم گفت و فکر می‌کنم این است که هر کاری که "کوجیما" در جنبه‌ها و بخش آنلاین بازی انجام می‌دهد، از دید من چیزیست که مردم هنوز به صورت کامل برای آن آماده نیستند. و اگر به یاد داشته باشید، در رویداد Opening Night Live، ما در مورد چیزهایی که مردم در بازی دوست خواهند داشت صحبت کردیم. "

"برای مثال شاید مکانیزمی نظیر ادرار برروی یک قارچ و بزرگ‌شدن آن مسخره و خنده‌دار باشد، ولی باید آن مفهوم را برداشته و به این فکر کنید که چنین چیزها و جزئیاتی چگونه در تک‌تک کارهایی که در بازی انجام می‌دهید حضور دارند. مردم با خود می‌گفتند که "اوخ خب چنین چیزی مسخره است؛ کوجیمایِ دیوانه!" ولی باید به آن فکر کنید و ببنید که چنین چیزی چگونه بر بازی و دنیای آن تاثیر می‌گذارد و چه اتفاقی قرار است رخ دهد. و دوباره، به نظر من "کوجیما" در حال ساخت چیزیست که نمی‌توان به آن یک بازی تک‌نفره گفت بلکه دارای بخش‌هایی آنلاین نیز هست. مطمئنا وی در آینده بیشتر در این مورد صحبت خواهد کرد. "

"من برای زمانی که مردم به صورت کامل متوجه می‌شوند که Death Stranding دقیقا چگونه عنوانی است، بسیار هیجان زده‌ام؛ و خب بد نیست بدانید که من نیز حتی هنوز کاملا متوجه آن نشده‌ و تمامی بخش‌هایش را نفهمیده‌ام. چرا که رازها و جزئیات بسیاری وجود دارد ولی خب همان‌طور که می‌دانید روش کاری و رویکرد "کوجیما" بسیار متفاوت است. در آینده جزئیات و اخباری بیشتری از بازی منتشر خواهد شد. "

بازی Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان) برروی کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame