ما روز به روز در حال نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه‌ی بازی مرموز و مورد انتظار هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding هستیم. پس از انتشار تریلرهای جدیدی از این بازی در طی مراسم افتتاحیه‌ی Gamescom 2019، حالا به نظر می‌رسد که برخلاف شایعات اخیر این بازی تنها و تنها برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. چند […]

Gamescom 2019 | بازگشت برچسب انحصاری بازی Death Stranding

ما روز به روز در حال نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه‌ی بازی مرموز و مورد انتظار هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding هستیم. پس از انتشار تریلرهای جدیدی از این بازی در طی مراسم افتتاحیه‌ی Gamescom 2019، حالا به نظر می‌رسد که برخلاف شایعات اخیر این بازی تنها و تنها برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

چند هفته‌ی پیش وضعیت انحصاری بودن بازی Death Stranding از فروشگاه پلی‌استیشن استرالیا حذف شد. این مسئله موجب شد تا حدس و گمان‌های فراوانی برای عرضه‌ی این بازی برروی رایانه‌های شخصی و دیگر پلتفرم‌ها زده شود. با این حال خود سازنگان هیچ پاسخی به این شایعات ندادند تا اینکه امروز برچسب انحصاری پلی‌استیشن در یکی از تصاویر منتشر شده در حساب کاربری رسمی کوجیما از Gamescom 2019 برروی پوسترهای رسمی این بازی دیده می‌شد.

با این اوصاف بازی Death Stranding به طور انحصاری در تاریخ ۱۶ آبان ماه سال جاری (۸ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

 

 

منبع متن: gamefa