از بازی Syberia: The World Before رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، دو شرکت Microids و "بنویت سوکال" نویسنده‌ی این سری، از بازی Syberia: The World Before، نسخه‌ی جدید فرنچایز Syberia رونمایی کردند. آن‌ها در متن رونمایی اظهار کردند:

"دو سال بعد از عرضه‌ی آخرین اپیزود، ما متوجه هستیم که طرفداران کنجکاو و مایل به تجربه‌ی ماجراجویی‌های بعدی Kate Walker هستند. بازی در حال حاضر در دست توسعه بوده و ما بسیار خرسند هستیم که باری دیگر با دنیای خاص Benoit Sokal درگیر شده و باهم اثری جدید خلق کنیم. این‌بار طرفداران شانسی برای شناختن بیشتر قهرمان داستان خواهند داشت و همچنین باری دیگر در اتمسفر نسخه‌های اولی قرار گیرند."

نویسنده سری Syberia و کارگردان هنری آن یعنی "بنویت سوکال" اضافه کرد:

"امروز من بسیار خوشحال هستم که می‌توانم سفر Kate را ادامه داده و این ماجراجویی را باری دیگر با تیم سازنده در Microids به اشتراک بگذارم. من امیدوارم به طرفداران، داستانی با اتمسفری رمزآلود درست مثل اپیزودهای قبلی همراه با روبات‌های بیشتری برای کنترل کردن و معماهایی برای حل کردن و همچنین شخصیت‌های رمزآلودی برای ملاقات کردن، ارائه دهم. بسیار مشتاق هستم اطلاعات بیشتری از دنیای خود و پیشرفت روند توسعه با شما به اشتراک بگذارم.

در نهایت با خلاصه‌ای از بازی که توسط Microids به اشتراک گذاشته شد همراه باشید:

" Syberia: The World Before باری دیگر ما را دعوت کرده تا ماجراهای Kate Walker را در حالی که او درگیر تحقیقات دیگری است دنبال کنیم. این سفر ما را بین قاره‌ها و حتی بازه‌های زمانی مختلف جابجا خواهد کرد تا تجربه‌ای که ریشه در اتفاقات قرن بیستم دارد را برای شما رقم بزند.

بازی در طی 18 ماه اخیر در دست توسعه بوده و طرفداران را به اتمسفر خاص این سری بر خواهد گرداند. سناریویی پر از رمز و راز و رخدادهای شاعرانه و احساساتی را تجربه کنید. در بازی ماجراجویی بر پایه گشت و گذار و سفر کردن[...] Syberia: The World Before برای طرفداران قدیمی سری و همچنین تازه‌واردان جذاب خواهد بود."

اطلاعات بیشتر، شامل تاریخ انتشار، پلتفرم‌ها و اسکرین‌شات‌های بازی "بزودی" اعلام خواهد شد.

منبع متن: pardisgame