پیش از این فکر می‌کردیم Metro Exodus فعلا آخرین قسمت این مجموعه باشد و سازندگان به این زودی‌ها سراغ ساخت قسمت بعدی نروند. ولی ظاهرا استودیو بازی‌سازی ۴A Games نمی‌خواهد به این راحتی‌ها بیخیال مترو شود. به‌تازگی «دیمیتری گلوخوفسکی»، نویسنده رمان و سری بازی‌های مترو، در صفحه شخصی خود اعلام کرده که ادامه بازی ساخته خواهد شد و او در حال حاضر روی داستان آن کار می‌کند.

اولین قسمت سری بازی‌های مترو با نام Metro 2033 با اقتباس از کتابی به همین اسم ساخته شد. دومین کتاب مترو که «مترو ۲۰۳۴» نام دارد به صورت مستقیم در بازی‌ها استفاده نشد. با این حال سومین کتاب با الهام از بازی Metro: Last Light نوشته شده است.

بازی Metro Exodus

آخرین قسمت مجموعه با نام Metro Exodus توانست فروش خوبی داشته باشد و انتظارات تهیه‌کننده خود را برآورد کند. شاید به همین دلیل سازندگان تصمیم گرفتند تا ساخت چهارمین بازی مجموعه را خیلی زود آغاز کنند. در حال حاضر منتظر عرضه محتوای اضافی بازی هستیم که قرار است کاراکترهای جدیدی را به روند بازی اضافه کند.

گفتنی است که سازندگان Metro Exodus مدتی قبل از عرضه رسمی اعلام کردند که بازی روی استیم منتشر نمی‌شود و به انحصار فروشگاه اپیک گیمز درآمده است. با وجود تمامی تهدیدات و انتقاداتی که بازی‌کننده‌ها نسبت به این موضوع داشتند، بازی توانست تقریبا دو برابر قسمت قبلی بفروشد و از هر لحاظ عملکردی بهتری داشته باشد.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post نویسنده مترو روی بازی بعدی مجموعه کار می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala