در جریان کنفرانس Inside Xbox امروز، اخبار و اطلاعات فراوانی از بازی‌های آینده مورد انتشار قرار گرفت که سایت گیمفا، تمامی آنها را همراه با ریز و درشت پشتیبانی می‌کند. حال در دقایقی قبل در ادامه‌ی این کنفرانس تاریخ انتشار Metro Exodus Expansion I: The Two Colonels معلوم شد. دقایقی قبل در جریان این کنفرانس […]

Inside Xbox | تاریخ عرضه‌ی Metro Exodus Expansion I: The Two Colonels مشخص شد

در جریان کنفرانس Inside Xbox امروز، اخبار و اطلاعات فراوانی از بازی‌های آینده مورد انتشار قرار گرفت که سایت گیمفا، تمامی آنها را همراه با ریز و درشت پشتیبانی می‌کند. حال در دقایقی قبل در ادامه‌ی این کنفرانس تاریخ انتشار Metro Exodus Expansion I: The Two Colonels معلوم شد.

دقایقی قبل در جریان این کنفرانس تاریخ انتشار Metro Exodus Expansion I: The Two Colonels معلوم شد و بر اساس شواهد و گفته‌ها، این DLC مربوط به بازی Metro Exodus در تاریخ ۱۹ آگوست منتشر می‌شود. ناشر آن، یعنی دیپ سیلور (Deep Silver) و توسعه‌دهنده‌ی این بازی، یعنی ۴A Games این دی ال سی مربوط به بازی Metro Exodus را در کنفرانس Inside Xbox در گیمزکام ۲۰۱۹ مورد رونمایی قرار دادند و تاریخ انتشار آن را ۱۹ آگوست (مصادف است با ۲۸ مرداد ماه امسال) قلمداد کردند.

براساس این حرف و حدیث‌ها، شما همین امروز می‌توانید این دی ال سی بازی Metro Exodus را خریداری کنید و از آن لذت ببرید. بازی Metro: Exodus هم اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از Metro: Exodus، پیشنهاد می‌کنیم نقد منتشر شده از آن در وب‌سایت گیمفا را تحت عنوان بقایی متفاوت تر از همیشه| نقد و بررسی بازی Metro: Exodus به قلم مهدی رضایی را مطالعه کنید. همچنین اگر از شکارچیان تروفی هستید، می‌توانید فهرست تروفی‌های بازی Metro Exodus را نیز مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa