هجدهمین فصل بازی نقش‌آفرینی و محبوب Diablo III جمعه‌ی هفته‌ی آینده و در تاریخ ۱ شهریور ماه سال جاری (۲۳ آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همانند فصل‌های گذشته‌ی بازی، Season of the Triune نیز آیتم‌های تزئینی و پاداش‌های مختلفی را در اختیار شما قرار خواهد داد. یکی از بهترین پاداش‌های […]

تاریخ انتشار و جزییات فصل ۱۸ بازی Diablo III مشخص شد

هجدهمین فصل بازی نقش‌آفرینی و محبوب Diablo III جمعه‌ی هفته‌ی آینده و در تاریخ ۱ شهریور ماه سال جاری (۲۳ آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همانند فصل‌های گذشته‌ی بازی، Season of the Triune نیز آیتم‌های تزئینی و پاداش‌های مختلفی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

یکی از بهترین پاداش‌های این فصل بازی Haedrig’s Gift نام دارد که با کامل کردن فصل، یک مجموعه از آیتم‌های ویژه را در اختیار شخصیت شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید تصویر تمامی مجموعه آیتم‌های که در پایان فصل در اختیار هر یک از شخصیت‌ها قرار می‌گیرند را در ادامه مشاهده کنید.

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که از دنبال کردن داستان سری Diablo و کشف رمز و رازهای آن لذت می‌برید، بد نیست بدانید که فصل جدید نیز گوشه‌ای از این پازل را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال، واژه‌ی Triune استفاده شده در نام این فصل، به نام یک فرقه‌ی قدیمی که توسط Prime Evils of the Burning Hells تشکیل شده است، اشاره دارد.

گروه The Prime Evils که خود را پشت نقاب سه الهه‌ی عشق، سازندگی و عزم پنهان کرده‌اند، قصد دارند به قلب انسان‌ها نفوظ کرده و شرایط را در جنگ ابدی به نفع خود تغییر دهند. این گروه در نهایت در جنگ Sin War از Uldyssian شکست خوردند ولی بخشی از آن‌ها تحت عنوان فرقه‌ی Triune همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

برای متوقف کردن این فرقه‌ی شیطانی، بازی‌بازان می‌توانند از قدرت‌های اضافه شده در فصل ۱۸ کمک بگیرند. برای دریافت این قدرت‌ها، کافی است برای مدت مشخصی درون حلقه‌هایی که به برروی نقشه ظاهر می‌شوند، قرار بگیرید تا یکی از توانایی‌های زیر را به صورت تصادفی دریافت کنید.

  • توانایی The Triune of Love: میزان آسیب شما را صد درصد افزایش می‌دهد
  • توانایی The Triune of Determination: میزان مصرف منابع شما (Mana، Rage …) را به میزان ۵۰ درصد کاهش می‌دهد
  • توانایی The Triune of Creation: زمان آماده‌سازی توانایی‌های شخصیت شما را کاهش می‌دهد

همانند فصل‌های گذشته‌ی بازی Diablo III، فصل هجدهم نیز توانایی‌های شما را به چالش خواهد کشید. شما می‌توانید لیست مهم‌ترین چالش‌های این فصل را در ادامه مشاهده کنید.

  • چالش Divinity, Lionhearted: یک Greater Rift در سطح ۷۵ را کامل کنید
  • چالش On a Good Day, I Can’t Stop: برای کامل کردن این چالش، سطح یک جم کلاس Legendary III را به ۶۵ برسانید
  • چالش Speed Demon, Need for Speed: یک Nephalem Rift سطح ۷۰ در درجه سختی Torment X یا بالاتر را در کم‌تر از دو دقیقه کامل کنید.
  • Curse!, Star Align: یک عدد Cursed Chest که نیاز به کشتن دشمنان دارد را پیدا کنید و بیش از ۳۵۰ عدد از دشمنان را در درجه سختی Torment X یا بالاتر شکست دهید.
  • Boss Mode, Worlds Apart: شما باید تعدادی از باس‌ها را در سطح ۷۰ و درجه سختی Torment X در کمتر از ۲۰ دقیقه شکست دهید

بازی Diablo III هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. فصل ۱۸ در تاریخ ۱ شهریور ماه به صورت هم‌زمان در دسترس کاربران هر سه پلتفرم قرار می‌گیرد.

منبع متن: gamefa