آقای کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski)، خالق سری Gears of War، اعلام کرد که ایده‌هایی برای ساخت یک بازی جدید در سر دارد. وی این موضوع را در توییتر خود تایید کرد. به نظر می‌رسد وی پس از اعلام بازنشستگی از ساخت بازی‌های ویدئویی، بار دیگر به این صنعت بازگشته است. طبق گفته‌ی وی، این بازی […]

خالق سری Gears of War به دنبال ساخت یک بازی جدید است

آقای کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski)، خالق سری Gears of War، اعلام کرد که ایده‌هایی برای ساخت یک بازی جدید در سر دارد. وی این موضوع را در توییتر خود تایید کرد. به نظر می‌رسد وی پس از اعلام بازنشستگی از ساخت بازی‌های ویدئویی، بار دیگر به این صنعت بازگشته است.

طبق گفته‌ی وی، این بازی جدید در سبک بتل رویال نخواهد بود. این توسعه‌دهنده‌ی مشهور اشاره کرد که ایده‌ی ساخت این بازی، ممکن است وی را برای همیشه از بازنشستگی در این حرفه خارج کند. با این حال، بلزینسکی جزئیات بیشتری از این عنوان جدید ارائه نداد و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.

همان‌ طور که می‌دانید، آقای کلیف بلزینسکی مدتی زیادی است که دیگر در صنعت بازی‌های ویدئویی فعالیت نمی‌کند. بنابراین ساخت یک بازی با ایده‌ای که وی در نظر دارد، کار آسانی نخواهد بود. وی احتمالا به تاسیس یک استودیوی جدید و پیدا کردن یک ناشر برای انتشار بازی مورد نظر خود نیاز خواهد داشت. با این حال، به نظر می‌رسد بلزینسکی از ایده‌ای که در ذهنش قرار دارد، کاملا هیجان‌زده است.

بلزینسکی پس از ساخت سه قسمت اول سری Gears of War، از اپیک گیمز (Epic Games) جدا شد. وی پس از مدتی، استودیویی جدید را به نام باس‌ کی پروداکشنز (Boss Key Productions) را تاسیس کرد. وی در این استودیو برروی بازی‌های آنلاین و چند نفره‌ی LawBreakers و Radical Heights کار کرد، اما پس از فروش ضعیف این عناوین، سرورهای آن بسته و پس از مدتی استودیوی سازنده نیز تعطیل شد. این موضوع باعث شد تا بلزینسکی از ساخت بازی‌های ویدئویی کناره‌گیری کند. با این وجود، به نظر می‌رسد وی از تصمیم خود بازگشته و قصد دارد بار دیگر در ساخت بازی‌های ویدئویی فعالیت کند.

منبع متن: gamefa