Infinity Ward قبل از ساخت Call of Duty 4 به فکر ساخت یک رقیب جدی برای Halo بود

Infinity Ward، استودیوی سازنده بسیاری از عناوین Call of Duty و بازی جدید Modern Warfare، زمانی در حال ساخت یک بازی برای گرفتن تاج‌وتخت از Halo در میان سبک شوتر تخیلی و فضایی بود. با توجه به گزارش Game Informer، این بازی در کنار Call of Duty 4: Modern Warfare ساخته می‌شد. Infinity Ward قصد شکست Halo را داشت اما مطمئن نبود که چگونه باید این کار را انجام دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، سایت Game Informer در گفت‌وگو با جف اسمیف به عنوان مدیر طراحی بخش چندنفره در استودیوی Infinity Ward، فهمید آن‌ها در آن دوران به‌سختی می‌توانستند با وجود Halo، مردم را راضی به تجربه Call of Duty کنند. اسمیف گفت تمرکز Call of Duty برروی جنگ جهانی دوم نتوانست در مقابل تم تخیلی Halo دوام بیاورد:

"تمام دوستان من در حال تجربه Halo بودند و نمی‌توانستم آن‌ها را برای امتحان Call of Duty 2 راضی کنم. با خود می‌گفتم "خب، در Halo در نقش یک شخصیت فضایی جالب هستیم که به دشمنان شلیک می‌کند. سخت است که آن‌ها را راضی کنم با یک سلاح چوبی و کلاهی شبیه به گلدان روی سر خوش بگذارنند."

جوئل امزلی، کارگردان هنری در Infinity Ward، گفت زمانی که استودیوی آن‌ها بعد از Call of Duty 2 و 3 شروع به ساخت نسخه جدید کردند، مطمئن نبودند که بتوانند از پس یک بازی با تم مدرن بر بیایند. امزلی گفت تیم آن‌ها به‌شدت خواهان رقابت و شکست Halo بودند و در نتیجه یک رقیب و Halo Killer در دست ساخت قرار گرفت.

بخشی از Infinity Ward روی این بازی "Halo Killer" کار می‌کردند و تعدادی دیگر هم مشغول ساخت یک عنوان جنگ جهانی دوم با Call of Duty 4 شدند. امزلی گفت سازندگان در نهایت فهمیدند این تقسیم مسئولیت‌ها نتیجه خوبی ندارد و در نهایت کل تیم به یکدیگر برای کار برروی Modern Warfare بازگشتند:

"کل تجربیات Infinity Ward به آن است که ما چیزهای مختلف را با جمع شدن بخش‌های مختلف می‌سازیم و تمام اجزا با یکدیگر کار می‌کنند. اگر یک جز از دست برود و وجود نداشته باشد، همه چیزهای دیگر تعادل خود را از دست می‌دهند و خدا را شکر به همین دلیل خیلی زود متوجه شدیم و همه پیش یکدیگر بازگشتند و سراغ Modern Warfare رفتیم."

ریبوت Call of Duty: Modern Warfare در 3 آبان برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame