بعد از انتشار جدیدترین نسخه‌ی مجموعه بازی‌های Metro، یعنی Metro Exodus و متحمل شدن نقدهای مثبت و منفی فراوان، توسعه دهندگان ۴A گیمز (۴A Games) مدعی شدند که در حال ساخت نسخه‌ی چهارمی از این عنوان هستند. حال نویسنده‌ی این مجموعه‌ی عظیم اشاره کرده که در حال کار بر روی داستان نسخه‌ی چهارم این بازی […]

نویسنده‌ی داستان بازی Metro بر روی داستان نسخه‌ی بعدی این عنوان کار می‌کند

بعد از انتشار جدیدترین نسخه‌ی مجموعه بازی‌های Metro، یعنی Metro Exodus و متحمل شدن نقدهای مثبت و منفی فراوان، توسعه دهندگان ۴A گیمز (۴A Games) مدعی شدند که در حال ساخت نسخه‌ی چهارمی از این عنوان هستند. حال نویسنده‌ی این مجموعه‌ی عظیم اشاره کرده که در حال کار بر روی داستان نسخه‌ی چهارم این بازی است.

بعد از اینکه بازی Metro Exodus منتشر شد، کاربران زیادی مجذوب آن شدند و همگی ما شاهد پیشرفت‌ها و پسرفت‌های آن بودیم. مدتی قبل بود که توسعه دهندگان ۴A گیمز اعلام کردند که در حال کار بر روی نسخه چهارم این فرنچایز هستند. دیمیتری گلوفسکی (Dimitry Glukhovsky) ، نویسنده‌ی رمان طویل Metro در صفحه‌ی انستاگرام خود نوشت که «مجموعه‌ی بازی‌های مترو ادامه دارند» و در ادامه‌ی متن می‌توان نوشته‌ی کار بر روی داستان را مشاهده کرد که مصداقی بارز برای تصدیق این خبر است. ایشان در این پست صفحه‌ی اینستاگرام خود، یک عکس از بازی Metro Exodus را نیز قرار داده‌اند که به صراحت می‌توان حروف T.B.C نوشته شده بر روی آن را دید. شما کاربران می‌توانید پست مربوطه‌ی صفحه‌ی اینستاگرام آقای گلوفسکی را در پایین مشاهده کنید.

بنا به گزارشات رسیده به دست ما، این نسخه‌ی جدید از بازی مترو، همانند سه نسخه‌ی قبلی خود، تمامی المان‌های مربوط به این مجموعه‌ی معروف را در خود جای داده و تمامی این موارد برای این است که بتوان یک نسخه‌ی عالی همانند قسمت‌های قبلی آن، از این مجموعه ساخت. ایشان همچنین اشاره کردند اگر از کسانی هستید که منتظر نسخه‌ی بعدی این مجموعه هستند، باید انتظار اخبار بیشتری را داشته باشید و چنانکه معلوم است، این هیجان و انتظارات قرار است از همین حالا شروع شود.

بازی Metro: Exodus هم اکنون برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. اگر از دوستداران و علاقه‌مندان این سری محبوب و جذاب هستید، از شما دعوت می‌کنم که نقد و بررسی بازی Metro Exodus که به دست مهدی رضایی نوشته شده است را با عنوان بقایی متفاوت تر از همیشه| نقد و بررسی بازی Metro Exodus در این نشانی مطالعه فرمائید. همچنین می‌توانید از هایلایت و تحلیل فنی این بازی نیز دیدن فرمائید.

منبع متن: gamefa