آقای بن اروینگ (Ben Irving)، تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Anthem که به مدت هشت سال در استودیوی بایوور (Bioware) مشغول به کار بود، سرانجام این استودیو را ترک خواهد کرد. آقای ایروینگ در توییتر خود اعلام کرد که بایوور را ترک خواهد کرد و قصد دارد در یک شرکت بازی‌سازی دیگر به فعالیت خود ادامه دهد. […]

تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Anthem استودیوی بایوور را ترک خواهد کرد

آقای بن ایروینگ (Ben Irving)، تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Anthem که به مدت هشت سال در استودیوی بایوور (Bioware) مشغول به کار بود، سرانجام این استودیو را ترک خواهد کرد. آقای ایروینگ در توییتر خود اعلام کرد که بایوور را ترک خواهد کرد و قصد دارد در یک شرکت بازی‌سازی دیگر به فعالیت خود ادامه دهد. وی در مورد اینکه به کدام شرکت خواهد پیوست، اشاره‌ای نکرد، اما در توییت خود به تجربه‌ی خود در بایوور اشاره داشت.

وی گفت که همیشه از فرصت‌هایی که در استودیوی بایوور نصیبش شده، سپاس‌گذار است و در عین حال در مورد تجربه‌ی کار برروی بازی Anthem صحبت کرد.

متن توییت بن ایروینگ:

پس از ۸ سال شگفت‌انگیز در استودیوی بایوور تصمیم گرفتم که آنجا را ترک کنم و یک فرصت هیجان ‌انگیز را در یک شرکت بازی‌سازی دیگر پذیرفتم. از زمانی که در سال‌ها پیش، برای اولین بار بازی Baldur’s Gate را انجام دادم، بایوور یک مکان رویایی بود که من همیشه می‌خواستم در آنجا کار کنم.

من همیشه از افرادی که به من فرصت دادند تا برروی عناوینی عالی و با تیمی شگفت‌انگیز کار کنم، بسیار سپاس‌گذار خواهم بود. من معتقدم که بازی Anthem، آینده‌ی درخشانی خواهد داشت. تیم بزرگی وجود دارد که برروی این بازی کار می‌کنند و من مشتاقانه پیشرفت آن را دنبال خواهم کرد. من واقعا از تعامل با انجمن طرفداران Anthem در توییتر و Reddit لذت بردم. من برای همه‌ی شما بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

(Ben Irving (@BenIrvo

آقای ایروینگ پیش از این، سابقه‌ی کار برروی بازی Star Wars: The Old Republic را داشته است.

بازی Anthem در حال حاضر برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را از طریق وب‌سایت گیمفا و با عنوان «سرود ناتمام | نقد و بررسی بازی Anthem» مشاهده بفرمایید.

منبع متن: gamefa