تصاویری از دنباله کنسل شده Batman Arkham Knight منتشر شد؛ عنوانی که قرار بود آینده شهر گاتهام را به تصویر بکشد

چهار سال از عرضه Batman: Arkham Knight می‌گذرد و هنوز خبری از عنوان بعدی خالق این بازی پرطرفدار یعنی استودیو Rocksteady نشده و تنها در همین حد می‌دانیم که بازی جدید این سازنده در مورد بتمن یا سوپرمن نخواهد بود.

بر اساس گزارش‌ها، وظیفه ساخت عناوین آینده سری بازی Batman به توسعه‌دهنده عنوان  Batman: Arkham Origins یعنی WB Montreal، که از سال 2013 تاکنون عنوان جدیدی را عرضه نکرده، محول شده است. به نظر می‌رسد که این استودیو عناوینی بر اساس کمیک‌های DC را در دست ساخت داشته، که شامل عنوانی کنسل شده بر اساس سری کمیک Suicide Squad و دنباله‌ای از سری Batman با محوریت پسر بروس وین، یعنی دیمین وین، که در حال حاضر کنسل شده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamesN، مدت‌ها بود که حتی خبری در مورد این عنوان کنسل شده از سری Batman نیز شنیده نشده بود تا اینکه امروز برخی از طرح‌های هنری از این بازی که سعی داشت دیمین وین را بعنوان بتمن جدید به دنیای بازی معرفی کند، منتشر شد. این طرح‌های مفهومی طراحی شخصیت‌های شناخته شده‌ای چون دو چهره، پویزن آیوی، دیک گریسون و سیاه‌نقاب مونث و حتی شرور کمیک‌های  The Flash یعنی گوریلا گراد را نشان می‌دهد.

دو طرح دیگر، بتمن را سوار بر یک موتور و نمایی آینده‌نگرانه از شهر گاتهام را نشان می‌دهند. پایان واقعی Batman Arkham Knight، که در صورت 100 کردن بازی نشان داده می‌شد، با این سناریو همخوانی دارد. این پایان ورود یک بتمن جدید و ترسناک‌تر را در صحنه وقوع یک جرم در شهر گاتهام را نشان می‌دهد. 

در حالی که منبع این طرح‌های هنری خیلی مورد استناد نیست اما تصاویر به خودی خود نمایانگر طرح‌های مفهومی بی‌نقص یک بازی ویدیویی حرفه‌ای هستند که قرار بود آینده شهر گاتهام را به تصویر بکشد. البته مشخص نیست که استودیو WB Montreal وظیفه ساخت این بازی را عهده‌دار بود یا یک استودیو دیگر.

فردی که این تصاویر را لو داده همچنین ادعا کرده است که بازی از سیستم نِمِسیس عنوان Middle-Earth: Shadow of Mordor استفاده می‌کرده اما استودیو WB Montreal هم اکنون عنوان متفاوتی از سری Batman را در دست ساخت دارد و استودیو Rocksteady نیز در حال ساخت یک بازی ابرقهرمانی است. امیدواریم که هر چه زودتر از عناوین در دست ساخت این دو استودیو باخبر شویم. 

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.> 

http://s3.picofile.com/file/8369716150/Pb4e0St.jpg 

http://s3.picofile.com/file/8369716392/SjQT9C2.jpg 

http://s2.picofile.com/file/8369716126/0KfbCAF.jpg http://s5.picofile.com/file/8369716134/5RvUwjq.jpg 

http://s3.picofile.com/file/8369716142/jlzkViE.jpg http://s4.picofile.com/file/8369716168/rQBrpuf.jpg 

http://s3.picofile.com/file/8369716400/u3s7wjM.jpg

منبع متن: pardisgame