کارگردان Ghostwire: Tokyo به دنباله‌های احتمالی این بازی می‌اندیشد

استودیو Tango Gameworks در جریان کنفرانس مطبوعاتی Bethesda در E3 2019 از عنوان کاملا جدید خود به نام Ghostwire: Tokyo رونمایی کرد. نمایش هیجان‌انگیز این اکشن ماجراجویی توجه بازیکنان را به خود جلب کرد تا جایی که اکنون و با وجود اینکه هنوز نمایشی از گیم‌پلی آن منتشر نشده، به یکی از مورد انتظارترین عناوین آینده تبدیل شده است. کارگردان ارشد Ghostwire نیز به اندازه طرفداران برای عنوان خود هیجان‌زده است و به دنباله‌های آن می‌اندیشد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameRant، خانم ایکومی ناکامورا در توییتی که هم اکنون حذف شده است، فاش کرد که به محل وقوع داستان دنباله‌های Ghostwire: Tokyo می‌اندیشد.

قسمتی از توییت ایکومی ناکامورا در مورد دنباله‌های احتمالی Ghostwire: "تجربه GhostWire: Taiwan یا Ghostwire: Hong Kong بعد از Tokyo قطعا سرگرم‌کننده خواهد بود."

ناکامورا در ادامه این توییت به مکان‌های خیابانی هم اشاره کرد که احتمالا از نظر او، برای محل‌های جذابی برای تجربه بازی به حساب می‌آیند. 

سبک گرافیکی و اکشن Ghostwire: Tokyo در اولین نمایش توانست حضار را تحت تاثیر قرار دهد. اما هیجان‌زدگی بیش از حد کارگردان این بازی دیگر عامل مهمی بود که باعث جلب توجه بازیکنان شد. این اولین بار است که ناکامورا عنوانی را کارگردانی می‌کند، او سابقا در ساخت The Evil Within 2 با شینجی میکامی و استودیو Tango Gameworks همکاری داشته است.

جزئیات دقیقی از حال و هوا و داستان Ghostwire: Tokyo منتشر نشده جز اینکه بازی دارای عناصر ماورایی بوده و در آن شاهد حضور سامورایی‌های سایبرنتیک، دشمنان ماورایی و مردمی خواهیم بود که بدون به جا گذاشتن هیچ ردپایی از خود، ناپدید می‌شوند.

اینکه چرا توییت اشاره شده به این سرعت حذف شده، مشخص نیست. این اتفاق می‌تواند دلایلی مختلفی داشنه باشد. اول اینکه Ghostwire: Tokyo هنوز در میانه راه ساخت قرار دارد و تاریخ عرضه آن نیز هنوز اعلام نشده است. بنابراین احتمالا فعلا برای صحبت در مورد دنباله‌های احتمالی آن خیلی زود است. دومین دلیل، شاید Bethesda هنوز به ساخت دنباله Ghostwire: Tokyo چراغ سبر نشان نداده باشد و در این شرایط توییت ناکامورا می‌تواند برای دنباله این بازیانتظار ایجاد کند.

اما با همه اینها، توییت ایکومی ناکامورا گمانه‌زنی‌های جالبی را در مورد آینده این بازی ایجاد خواهد کرد. ساخته قبلی  Tango Gameworks یعنی The Evil Within دنباله‌ای را دریافت کرد و اگر Ghostwire نیز بتواند انتظارات Bethesda را برآورده کند قطعا آینده درخشانی خواهد داشت. باید امیدوار باشیم که ناکامورا و تیم تحت نظرش بتوانند به بهترین شکل از پس اینکار بر آیند. 

تاریخ عرضه و حتی پلتفرم‌های مقصد Ghostwire: Tokyo هنوز به شکل رسمی تایید نشده است اما امید می‌رود که طی ماه‌های آینده جزئیات بیشتری از این بازی مورد انتظار منتشر شود.

منبع متن: pardisgame