عنوان L.A. Noire: The VR Case Files در اروپا برای PS4 رده بندی سنی شد

سیستم رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی در اروپا یا به اختصار PEGI به تازگی عنوان L.A. Noire: The VR Case Files را برای کنسول PlayStation 4 رده‌بندی سنی کرده است.

به گزارش پردیس گیم، این نسخه از عنوان L.A. Noire که لازمه تجربه آن داشتن یک هدست واقعیت مجازی است، اولین بار در دسامبر سال 2017 با پشتیبانی هدست‌های HTC Vive ،Oculus Rift و Valve Index برای پلتفرم PC عرضه شد. لیست شدن این بازی توسط PEGI نشان می‌دهد که احتمالا به‌زودی شاهد عرضه آن بر روی PlayStation VR نیز خواهیم بود.

جزئیاتی کلی از این عنوان:

تجربه یک ماجراجوییِ جنایی هیجان انگیز، تاریک و خشن در دهه 1940 میلادی در لس آنجلس، اینبار از طریق تکنولوژی خیره کننده واقعیت مجازی.

L.A. Noire: The VR Case Files شما را بلافاصله در نقش کارآگاه کول فلپس قرار می‌دهد تا در یکی از فاسدترین و خشن‌ترین مقاطع تاریخِ شهر لس آنجلس، پرده از رازهای جنایاتی وحشیانه، قانون شکنی‌ها و توطئه‌هایی الهام گرفته از پرونده‌های جنایی واقعی این شهر در سال 1947، بردارید.

L.A. Noire: The VR Case File هفت ماموریت ویژه از عنوان اصلی را شامل می‌شود که به صورت اختصاصی برای واقعیت مجازی بازسازی شده‌اند.

منبع متن: pardisgame