فصل دوم سریال «مستر ربات» پایش را روی پدال ترمز می‌گذارد و با اجازه دادن به کاراکترها برای نفس کشیدن و همچنین اضافه کردن شخصیت‌های جدید، قدمی رو به جلو و درست برای رسیدن به فینالی آتشین بر می‌دارد. پس از پایان‌بندی هیجان‌انگیز فصل اول «مستر ربات» که با چند رازگشایی بزرگ، موفقیت نقشه FSociety […]

سینما فارس: نقد سریال Mr Robot؛ فصل دوم

فصل دوم سریال «مستر ربات» پایش را روی پدال ترمز می‌گذارد و با اجازه دادن به کاراکترها برای نفس کشیدن و همچنین اضافه کردن شخصیت‌های جدید، قدمی رو به جلو و درست برای رسیدن به فینالی آتشین بر می‌دارد.

پس از پایان‌بندی هیجان‌انگیز فصل اول «مستر ربات» که با چند رازگشایی بزرگ، موفقیت نقشه FSociety و پرده‌برداری از هویت جدید «رز سفید» تنها در دو اپیزود پایانی همراه شد، سم اسمائیل تصمیم گرفت تا در فصل دوم، برخلاف انتظارات عموم پا از روی پدال گاز بردارد و به سریال اجازه نفس کشیدن بدهد. تصمیمی که هواداران را در ابتدا به دو دسته موافق و مخالف تقسیم کرد اما، با توجه به حجم زیاد اطلاعات تازه در انتهای فصل اول و همچنین با توجه به فصل سوم پر زد و خورد سریال که بدون داستان‌گویی با حوصله فصل دوم ممکن نبود، می‌توان با قاطعیت گفت که اسمائیل تصمیم بسیار درستی گرفته است.

ادامه نقد را در سینما فارس بخوانید.

 

منبع متن: gamefa