بازی Dragon Ball Z: Kakarot که قرار است سال آینده منتشر شود، محتویات جدید و قدیمی متفاوتی را به طرفداران ارائه خواهد داد. البته برخلاف نام بازی که به Goku اشاره می‌کند، این عنوان از شخصیت‌های قابل بازی دیگری نیز بهره خواهد برد. طبق توئیت جدید حساب رسمی بندای نمکو (Bandai Namco)، شخصیت‌های مطرح سری […]

Dragon Ball Z: Kakarot دارای چندین شخصیت قابل بازی خواهد بود + تصاویر جدید

بازی Dragon Ball Z: Kakarot که قرار است سال آینده منتشر شود، محتویات جدید و قدیمی متفاوتی را به طرفداران ارائه خواهد داد. البته برخلاف نام بازی که به Goku اشاره می‌کند، این عنوان از شخصیت‌های قابل بازی دیگری نیز بهره خواهد برد.

طبق توئیت جدید حساب رسمی بندای نمکو (Bandai Namco)، شخصیت‌های مطرح سری یعنی Vegeta، Piccolo و Gohan به طور کامل قابل بازی هستند. البته شخصیت‌های Krillin ،Yamcha ،Tien Shinhan و Chiaotzu نیز در این عنوان حضور دارند اما به عنوان شخصیت‌های فرعی و به عنوان پشتیبان ایفای نقش خواهند کرد.

هنوز مشخص نشده است که این شخصیت‌ها تا چه میزان قابل بازی خواهند بود. آیا فقط زمانی که Goku حضور ندارد می‌توانیم از این افراد استفاده کنیم یا این‌که بخش‌های جداگانه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته است. با این حال باید یادآور شویم که هنوز یک سال تا زمان عرضه‌ی Dragon Ball Z: Kakarot باقی مانده است و بندای نمکو در آینده قطعاً اطلاعات بیشتری را از این بازی منتشر خواهد کرد.

شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از شخصیت‌ها را در ادامه مشاهده کنید:

بازی Dragon Ball Z: Kakarot در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa