طبق توضیحات کنت هادسون (Kent Hudson)، کارگردان بازی Watch Dogs: Legion، به نظر می‌رسد علی‌رغم بازی‌کردن در نقش NPCها و تمرکز بازی بر این موضوع، داستان هنوز نقش پررنگی را در این عنوان ایفا خواهد نمود. داستان همیشه بخش مهمی در مجموعه‌ی Watch Dogs محسوب شده است و نسخه‌ی جدید آن از این موضوع مستثنی […]

داستان هنوز بخش مهمی در بازی Watch Dogs: Legion محسوب می‌شود

طبق توضیحات کنت هادسون (Kent Hudson)، کارگردان بازی Watch Dogs: Legion، به نظر می‌رسد علی‌رغم بازی‌کردن در نقش NPCها و تمرکز بازی بر این موضوع، داستان هنوز نقش پررنگی را در این عنوان ایفا خواهد نمود. داستان همیشه بخش مهمی در مجموعه‌ی Watch Dogs محسوب شده است و نسخه‌ی جدید آن از این موضوع مستثنی نخواهد بود.

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) با قرار دادن امکان بازی‌کردن در نقش NPCها، گیم‌پلی را در الویت بازی Watch Dogs: Legion قرار داده است. اما این ویژگی در نهایت به شدت برروی داستان و روایت این بازی تاثیر خواهد گذاشت. نه تنها قرار نیست فقط یک شخصیت اصلی در این بازی وجود داشته باشد، بلکه داستان و میان‌پرده‌های آن نیز بر اساس انتخاب شخصیت‌ها و ترکیب آن‌ها در تیم، دستخوش تغییر خواهند شد. زنده یا مرده بودن شخصیت‌ها و تاثیرات برجای مانده از آن‌ها، می‌تواند به کلی مسیر بازی را تغییر دهد.

به طور معمول، بازی‌بازان ممکن است با رویکردی که شرکت یوبی‌سافت برای بازی Watch Dogs: Legion اتخاذ نموده است، داستان را جنبه‌ی کم‌اهمیتی در این عنوان محسوب نمایند. اما از شواهد امر پیداست که چنین موضوعی حقیقت ندارد زیرا متن داستان این بازی، تعداد ۲۰ شاخه‌ی مختلف را شامل می‌شود. هادسون با آگاهی از این موضوع، داستان را بخش مهمی در این بازی خواند و در این خصوص اظهار داشت:

من از این موضوع اگاهی دارم که بازی‌کردن در نقش NPCها به نوعی رویکردی دیوانه‌وار محسوب می‌شود و ما آن را در بازی Watch Dogs: Legion عملی نموده‌ایم. اما داستان هنوز نقش پررنگی را در این بازی ایفا خواهد نمود. تاکنون داستان بخش مهمی در این مجموعه محسوب شده است و نسخه‌ی جدید آن نیز از این موضوع مستثنی نخواهد بود. ما تعداد پنج خط داستانی مختلف را در این بازی گنجانده‌ایم که خطوط اصلی داستانی محسوب می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را خط‌های ماموریت اصلی نیز خطاب نمایید. هرکدام از این خط‌وط داستانی به یکی از موضوعات مدنظر ما متصل می‌شود. به عنوان مثال: ما داستانی را مبنی بر دخالت دولت در بازی قرار می‌دهیم. اساسا، این داستان در مورد جاسوسان دولتی خواهد بود که به وسیله‌ی فناوری‌های پیشرفته‌ی خود به جاسوسی از شهروندان لندن و انگلستان می‌پردازند. در نتیجه، این داستان دو موضوع را در پی خواهد داشت: یکی از آن‌ها در مورد نظارت و دخالت دولت خواهد بود و دیگری به پیمان‌کاران نظامی می‌پردازد که خود را جای پلیس خطاب می‌نمایند و در واقع در حال غلبه‌کردن بر منطقه خواهند بود.

همچنین وی در مورد این ۵ خط اصلی داستانی اظهار داشت:

هر پنج خط اصلی داستانی به یکی از ستون‌های موضوعی مدنظر ما متصل خواهند شد و دیگر ستون‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. اما لازم به ذکر است که برای خلق هر کدام از این ستون‌ها از موضوع اصلی بازی الهام گرفته شده است.

بازی Watch Dogs: Legion قرار است در تاریخ ۳ مارچ ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه گردد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با بازی Watch Dogs: Legion را از این نشانی دنبال نمایند.

منبع متن: gamefa