در جدیدترین شماره از برنامه‌ی ویدئویی «هایلایت»، به سراغ بازی جدید بتسدا یعنی Wolfenstein Youngblood رفته‌ و نکاتی که پیش از خرید این بازی باید بدانید را بررسی کرده‌ایم. تاکنون چهل‌ و یک شماره از برنامه‌ی «هایلایت» منتشر شده و اینک با شماره چهل و دوم آن در خدمت شما عزیزان هستیم. در «هایلایت»، نکاتی […]

هایلایت : یک اکشن ناب | نکاتی که باید پیش از خرید بازی Wolfenstein Youngblood  بدانید

در جدیدترین شماره از برنامه‌ی ویدئویی «هایلایت»، به سراغ بازی جدید بتسدا یعنی Wolfenstein Youngblood رفته‌ و نکاتی که پیش از خرید این بازی باید بدانید را بررسی کرده‌ایم.

تاکنون چهل‌ و یک شماره از برنامه‌ی «هایلایت» منتشر شده و اینک با شماره چهل و دوم آن در خدمت شما عزیزان هستیم. در «هایلایت»، نکاتی که پیش از خرید یک بازی باید بدانید را به اطلاعتان خواهیم رساند.

استودیوی ماشین گیمز از سال ۲۰۱۴ ساخت سری Wolfenstein را به عهده گرفت و در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه یک سافت ریبوت از این سری با نام Wolfenstein: The New Order بوده‌ایم. پس از عرضه‌ی نسخه‌ی دوم سری بازسازی شده‌ی Wolfenstein، در حالی که بسیاری منتظر معرفی نسخه‌ی سوم این سری بوده‌اند اما استودیوی ماشین گیمز تصمیم گرفت تا میان نسخه دوم و انتشار بازی Wolfenstein ۳ کمی فاصله انداخته و نسخه‌ی فرعی دیگری از این سری را با نام Wolfenstein Youngblood عرضه کند.

در جدیدترین شماره‌ی «هایلایت»، به بررسی نکاتی که باید پیش از خرید این بازی بدانید، پرداخته‌ایم. با ما و قسمت جدیدی از «هایلایت»، همراه باشید.

دانلود با کیفیت SD

منبع متن: gamefa