بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در زمینه‌های مختلف، تفاوت‌های زیادی با سه گانه‌ی مشهور The Witcher دارد؛ از این موارد می‌توان به دوربین اول شخص بازی و آزادی عمل زیاد به بازی‌بازان در گیم‌پلی اشاره کرد. همان طور که از نام این عنوان مشخص است، Cyberpunk 2077 یک بازی با پیش‌زمینه‌ی علمی-تخیلی بوده و با […]

طراحی پیش‌زمینه و شکل هنری Cyberpunk 2077 چند سال به طول انجامیده است

بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در زمینه‌های مختلف، تفاوت‌های زیادی با سه گانه‌ی مشهور The Witcher دارد؛ از این موارد می‌توان به دوربین اول شخص بازی و آزادی عمل زیاد به بازی‌بازان در گیم‌پلی اشاره کرد. همان طور که از نام این عنوان مشخص است، Cyberpunk 2077 یک بازی با پیش‌زمینه‌ی علمی-تخیلی بوده و با پیش‌زمینه‌ی تاریک و فانتزی سری The Witcher تفاوت زیادی دارد.

مطمئنا تغییر شکل هنری از بازی The Witcher 3 به سوی Cyberpunk 2077 به دلیل تفاوت‌های آن در پیش‌زمینه و محیط، فرایندی دشوار بوده است. طبق صحبت‌های آقای متیوش توماسکوویچ (Mateusz Tomaszkiewicz)، کارگردان مراحل بازی از استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، این تغییر شکل هنری در Cyberpunk 2077،  فرآیندی بوده است که چندین سال به طول انجامیده و در این راه، همکاری‌های زیادی بین نویسندگان، هنرمندان و طراحان هنری صورت گرفته است.

آقای توماسکوویچ در گفتگو با سایت GamingBolt اظهار داشت:

این برای ما سال‌ها طول کشید تا چگونه روند ساخت بازی را دنبال کنیم. این روند را ابتدا در جایی شروع کردیم که The Witcher 3 در دست توسعه قرار داشت. ما یک تیم کوچک‌تر ایجاد کردیم تا کار برروی پیش‌زمینه‌ی بازی را انجام دهیم. این پیش‌زمینه را باید با توجه به منبع اصلی یعنی Cyberpunk 2020 و شکل هنری آن مد نظر قرار می‌گرفت. این یک روند بسیار طولانی بود و در این راه، همکاری‌های زیادی بین نویسندگان، هنرمندان و طراحان هنری از بازی The Witcher 3 صورت گرفت. ما کارهای زیادی انجام دادیم و چالش‌های بزرگی را برای ساخت یک محیط جدید پشت سر گذاشتیم. با این حال فکر می‌کنم در حال حاضر به یک چیز بسیار ویژه و جالبی دست پیدا کرده‌ایم.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa