یکی از قابلیت‌های ویژه‌ی بازی Watch Dogs: Legion این است که بازی‌بازان می‌توانند در نقش هر یک از NPCهای بازی قرار بگیرند که همه‌ی آن‌ها زندگی و داستان‌های مربوط به خود را دارند. این قابلیت همزمان با نمایش بازی در E3 2019، معرفی گردید. قطعا این یک ایده‌ی جاه‌طلبانه بوده است و زمانی که شما […]

توضیحات کارگردان Watch Dogs: Legion در مورد قابلیت بازی کردن در نقش NPCها

یکی از قابلیت‌های ویژه‌ی بازی Watch Dogs: Legion این است که بازی‌بازان می‌توانند در نقش هر یک از NPCهای بازی قرار بگیرند که همه‌ی آن‌ها زندگی و داستان‌های مربوط به خود را دارند. این قابلیت همزمان با نمایش بازی در E3 2019، معرفی گردید.

قطعا این یک ایده‌ی جاه‌طلبانه بوده است و زمانی که شما به همه‌ی راه‌های این داستان‌گویی احتمالی پیچیده فکر می‌کنید، این قابلیت جاه‌طلبانه‌تر به نظر می‌رسد. اخیرا، آقای کلینت هاکینگ (Clint Hocking)، کارگردان Watch Dogs: Legion، در مصاحبه با وب‌سایت GamingBolt، در مورد این قابلیت و تصمیم سازندگان برای آوردن آن به بازی توضیحاتی را ارائه داده است. طبق صحبت‌های وی، ایده‌ی زندگی و بازی کردن در نقش NPCها چیزی است که از مکانیک اولیه‌ی این سری یعنی قابلیت هک کردن دستگاه‌های دیگران استفاده شده و رشد کرده است.

وی اظهار داشت:

زمانی که ما برای اولین بار شروع به بررسی ارکان سری Watch Dogs و تکامل آن کردیم، بازی کردن در نقش هر نفر به عنوان یک ایده‌ی جالب به ذهن ما آمد. یکی از وعده‌های اصلی این سری، توانایی بازی‌بازان در هک کردن زندگی هر کسی بود که در دنیای بازی آن را مشاهده می‌کردند و با استفاده از Profiler چیزهای بیشتری در مورد آن‌ها می‌آموختند. در Watch Dogs Legion، ما می‌خواستیم با قابلیت Profiler زندگی همه‌ی افراد را به طور کامل شبیه‌سازی کنیم. در عین حال، ما چگونگی تکامل دادن قابلیت DedSec را در طول زمان بررسی کردیم؛ از یک گروهی که در نسخه‌ی اول در پشت پرده با Aiden کار می‌کردند، تا مجموعه‌ای از هکرها در نسخه‌ی بعدی. ما از خودمان پرسیدیم اگر قادر به ساخت قابلیت DedSec مخصوص به خودش باشیم، به این نتیجه می‌رسیم که این ایده‌ی بازی در نقش هر شخصیت می‌تواند بسیار جالب و سرگرم‌کننده باشد.

توانایی بازی کردن در نقش هر NPC، چیزی است که در جنبه‌های دیگر Watch Dogs: Legion تاثیرگذار بوده است. به عنوان مثال، پیش از این اعلام شده بود که در بازی ۲۰ چهره‌ی مختلف از NPCها اسکریپ شده و به لطف قابلیت، هر شخصیت صحنه‌ی سینمایی مخصوص به خود را دارد.

بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ ۱۶ اسفندماه سال جاری (۶ مارس ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa