مدیرعامل Ubisoft: پورت کردن بازی‌ها بر روی Stadia هزینه زیادی نخواهد داشت

از زمان معرفی پلتفرم Stadia توسط شرکت Google، ناشرها و استودیوهای بازیسازی زیادی از این پلتفرم آنلاین محور اعلام پشتیبانی کردند و قصد دارند تا بازی‌های خود را بر روی این پلتفرم نیز منتشر کنند. همچنین تا زمان شروع به کار این سرویس زمان زیادی باقی نمانده است و هنوز جزئیات مبهم و بی شماری از این پلتفرم باقی مانده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت PC Gamer، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده از این پلتفرم، در جریان مصاحبه‌ای مدیرعامل شرکت Ubisoft عنوان کرد که پورت کردن بازی‌ها بر روی Stadia هزینه زیادی نخواهد داشت. در جریان ارائه گزارش مالی شرکت  Ubisoft، آقای ایو گیلموت (Yves Guillemot) در این رابطه گفت:

"هزینه‌ای که باید برای عرضه‌ی یک بازی بر روی Stadia پرداخت شود، آنچنان زیاد نیست و معقول است. در حال حاضر ما نقشه‌های زیادی برای این پلتفرم داریم و قصد داریم تا با رابطه‌ی خوبی که با Google داریم، منافع زیادی را از این راه کسب کنیم."

همان طور که به نظر می‌رسد و از گفته‌های این فرد مشخص است، Ubisoft سرمایه گذاری زیادی را بر روی این پلتفرم کرده و امیدوار است این پلتفرم به موفقیت برسد. همچنین تا پیش از این نیز Ubisoft تایید کرده  بود که بازی‌هایی نظیر Assassin’s Creed Odyssey ،Ghost Recon Breakpoint ،Watch Dogs Legion و The Division 2 در این پلتفرم حضور خواهند داشت. لیست کامل بازی‌های زمان لانچ این پلتفرم را نیز می‌توانید از این طریق مشاهده کنید. 

منبع متن: pardisgame