بازی Elden Ring، حاصل همکاری آقای جورج آر‌.آر مارتین (George R.R. Martin) و استودیوی فرام سافتور (From Software)، یکی از مورد انتظارترین عناوین آینده محسوب می‌شود. این بازی در E3 2019 رسماً معرفی شد و طرفداران را حسابی هیجان زده کرد. اما متاسفانه ظاهراً زمان زیادی تا نمایش گیم‌پلی آن باقی مانده است. پس از […]

بازی Elden Ring در Gamescom 2019 حضور نخواهد داشت

بازی Elden Ring، حاصل همکاری آقای جورج آر‌.آر مارتین (George R.R. Martin) و استودیوی فرام سافتور (From Software)، یکی از مورد انتظارترین عناوین آینده محسوب می‌شود. این بازی در E3 2019 رسماً معرفی شد و طرفداران را حسابی هیجان زده کرد. اما متاسفانه ظاهراً زمان زیادی تا نمایش گیم‌پلی آن باقی مانده است.

پس از اتمام E3، رویداد بزرگ بعدی صنعت بازی‌های ویدئویی، Gamescom است که از تاریخ سه شنبه ۲۹ مرداد (۲۰ آگست) تا شنبه ۲ شهریور (۲۴ آگست) در کشور آلمان برگزار می‌شود. شرکت بندای نمکو (‌Bandai Namco) که وظیفه‌ی انتشار Elden Ring را برعهده دارد، به تازگی لیست عناوین حاضر و قابل بازی در Gamescom 2019 را منتشر کرده است و متاسفانه نام ساخته‌ی جدید فرام سافتور در آن دیده نمی‌شود. با توجه به این موضوع، نباید منتظر نمایش جدیدی از این بازی باشیم.

البته غیبت Elden Ring تا حدودی منطقی است؛ چراکه زمان زیادی از معرفی این بازی نگذشته است و ما تاکنون گیم‌پلی آن را مشاهده نکرده‌ایم. این یعنی بازی هنوز در مرحله‌ی قرار ندارد که قابل نمایش باشد.

علی رغم عدم حضور Elden Ring، بندای نمکو قصد دارد عناوین دیگری نظیر Man of Medan ،Dragon Ball Z: Kakarot ،Code Vein ،Rad ،One Piece: Pirate Warriors 4 ،One Punch Man: A Hero Nobody Knows و Disney Tsum Tsum را با خود به این رویداد بزرگ اروپایی بیاورد.

بازی Elden Ring در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این عنوان جذاب، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله‌ی خواندنی را مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa