هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) به همراه نیکولاس ویندینگ (Nicolas Winding Refn) در نشستی در مراسم San Diego Comic-Con 2019، جزییات تازه‌ای را درباره‌ی شخصیت هارتمن (Heartman) در بازی Death Stranding ارائه نمودند. طبق توضیحات هیدئو کوجیما در جریان نشست Hideo Kojima: Master Storyteller، شخصیت هارتمن دارای قلبی منحصر بفرد است و وی هر ۲۱ دقیقه […]

SDCC 2019 | توضیحات هیدئو کوجیما درباره‌ی شخصیت هارتمن در بازی Death Stranding

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) به همراه نیکولاس ویندینگ (Nicolas Winding Refn) در نشستی در مراسم San Diego Comic-Con 2019، جزییات تازه‌ای را درباره‌ی شخصیت هارتمن (Heartman) در بازی Death Stranding ارائه نمودند.

طبق توضیحات هیدئو کوجیما در جریان نشست Hideo Kojima: Master Storyteller، شخصیت هارتمن دارای قلبی منحصر بفرد است و وی هر ۲۱ دقیقه دچار ایست قلبی می‌شود. هارتمن به یک دستگاه شوک‌دهنده‌ی الکتریکی متصل است و خود را با آهنگ و فیلم‌هایی مشغول می‌سازد تا از آن‌ها در بازه‌ی ایست قلبی استفاده نماید. زمانی که وی فوت می‌نماید، به مدت ۳ دقیقه در دنیای دیگری به جستجوی خانواده‌ی خود می‎‌پردازد. همچنین طبق توضیحات کوجیما، این شخصیت در روز ۶۰ مرتبه می‌میرد.

در این نشت، هیدئو کوجیما از نحوه‌ی آشنایی خود با نیکولاس و علاقه‌ی خود نسبت به فیلم‌های وی مانند: Drive و Valhalla Rising، توضیحاتی را ارائه نمود. همچنین کوجیما بیان نمود، یکی از دلایل آشنایی وی با نیکولاس به خاطر پیدا کردن راهی برای ملاقات با مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) بوده است. مدس میکلسن در فیلم Valhalla Rising ایفای نقش نموده و قرار است در نقش شخصیت کلیف (Cliff) در بازی Death Stranding، حضور پررنگی را داشته باشد.

بازی Death Stranding قرار است در تاریخ جمعه ۱۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد و شایعاتی مبنی بر انتشار آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی ارائه شده است. در جریان این نشست از طرح روی جلد بازی Death Stranding رسما رونمایی شد. همچنین قرار بود در ابتدا کیانو ریوز به جای مد میکلسن به ایفای نقش شخصیت کلیف بپردازد.

منبع متن: gamefa