به‌روزرسان جدید بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled به تازگی در دسترس قرار گرفته است و از قرار معلوم، کاهش زمان بارگذاری را در کنسول نینتندو سوییچ به همراه داشته است. بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled، تاکنون توانسته است تحسین منتقدین و طرفداران را به همراه داشته باشد ولی مدت زمان بارگذاری طولانی آن در نسخه‌ی […]

زمان بارگذاری در به‌روزرسان جدید Crash Team Racing Nitro-Fueled کاهش یافته است

به‌روزرسان جدید بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled به تازگی در دسترس قرار گرفته است و از قرار معلوم، کاهش زمان بارگذاری را در کنسول نینتندو سوییچ به همراه داشته است.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled، تاکنون توانسته است تحسین منتقدین و طرفداران را به همراه داشته باشد ولی مدت زمان بارگذاری طولانی آن در نسخه‌ی نینتندو سوییچ، بسیاری از طرفداران را آزرده‌خاطر نموده است. استودیوی بینوکس (Beenox)، سازنده‌ی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled، وعده‌ی برطرف‌سازی این مشکل را از قبل به طرفداران ارائه نموده بود و با انتشار به‌روزرسان جدیدی به این امر جامه‌ی عمل پوشاند و مدت زمان بارگذاری را بین ۱۵-۱۹ ثانیه کاهش داد.

به‌روزرسان Crash Team Racing Nitro-Fueled 1.0.5 در حال حاضر قابل دریافت بوده و پیش از آن، مدت زمان بارگذاری این بازی در کنسول نینتندو سوییچ در حدود ۴۰ ثانیه و یا حتی بیشتر بوده است؛ به وسیله‌ی این به‌روزرسان، مدت زمان بارگذاری به ۲۶ ثانیه کاهش یافته است. به نظر می‌رسد هنوز مدت زمان بارگذاری طولانی است ولی کاهش چشم‌گیر آن توسط این به‌روزرسان، قابل توجه بوده و بسیاری از طرفداران را راضی نموده است. برای نخستین مرتبه نیست که انتشار یک به‌روزرسان منجر به کاهش زمان بارگذاری می‌شود و در گذشته بازی‌های The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Super Mario Odyssey، مشابه چنین موردی را تجربه نموده‌اند.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند نقد و بررسی مرتبط با این بازی را از این نشانی و به قلم مصطفی زاهدی مطالعه نمایند. همچنین شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.

منبع متن: gamefa