به گزارش پردیس‌گیم و بر اساس شایعه‌ای جدید، شرکت Rockstar Games در حال حاضر بر روی بازسازی اساسی Red Dead Redemption کار می‌کند که برای عرضه در اواخر 2020 یا اوایل 2021 در نظر گرفته شده است. چنین بازه زمانی برای عرضه به این نکته اشاره دارد که به احتمال زیاد شاهد انتشار این ریمیک بر روی کنسول‌های نسل بعدی و شاید PC باشیم.

همچنین گزارش ذکر می‌کند که این پروژه بیشتر یک Remake می‌باشد تا یک Remaster و قرار است ویژگی‌های بازی جدید نیز در آن وجود داشته باشد. به عبارت دیگر، از نظر گیمپلی و ویژگی‌هایی مانند شکار و شوتینگ شبیه به RDR 2 خواهد بود. در این میان قرار است نقشه بازی بزرگ‌تر از نسخه اصلی باشد اما نقشه Red Dead Redemption 2 در آن وجود ندارد.

همچنین طبق اعلانات لو دهنده، "راب ویثاف"، صداپیشه جان مرستون، بازگشته است تا دیالوگ‌های جدیدی را ظبط کند و دو نسخه Redemption را به هم متصل کند چرا که ما در Red Dead Redemption شاهد هیچ اشاره‌ای به آرتور و اتفاقات رخ داده نبودیم.

ظاهراََ در ابتدا قرار بود این ریمیک در دهمین سالگرد انتشار بازی منتشر شود اما بخاطر مشکلاتی که در مراحل ساخت پیش آمده، تاریخ انتشار آن به سال 2021 موکول شده است. چندی پیش نیز برخی سازندگان و گسترش دهندگان محتوای آنلاین RDR 2 به تیم توسعه دهنده این ریمیک منتقل شده‌اند تا کارها سریع‌تر انجام شود.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame