نمایشگاه کامیک‌کانر واقع مهم‌ترین نمایشگاهی است که در ارتباط با محصولات حوزه‌ی سرگرمی مانند فیلم، بازی‌های ویدئویی، کتاب مصور و حتی بازی‌های رومیزی برگزار می‌گردد. بسیاری از شرکت‌های حوزه‌ی سرگرمی با نمایش موارد جالبی در این نمایشگاه به صورتی عمومی و یا خصوصی، نسبت به معرفی و ارائه‌ی اطلاعات تکمیلی اقدام می‌کنند. حال استودیوی گیرباکس […]

SDCC 2019 | نمایش برخی از طرح‌های روی جلد رد شده‌ی Borderlands 3 در کامیک‌کان

نمایشگاه کامیک‌کانر واقع مهم‌ترین نمایشگاهی است که در ارتباط با محصولات حوزه‌ی سرگرمی مانند فیلم، بازی‌های ویدئویی، کتاب مصور و حتی بازی‌های رومیزی برگزار می‌گردد. بسیاری از شرکت‌های حوزه‌ی سرگرمی با نمایش موارد جالبی در این نمایشگاه به صورتی عمومی و یا خصوصی، نسبت به معرفی و ارائه‌ی اطلاعات تکمیلی اقدام می‌کنند. حال استودیوی گیرباکس (Gearbox) با راه‌انداختن موزه‌ای در این نمایشگاه، به نمایش برخی از آثار مربوط به آخرین اثر خود یعنی Borderlands 3 اقدام کرد.

در این موزه، برخی از طرح‌های روی جلد Borderlands 3 به نمایش در آمده است که در واقع نتوانستند به عنوان طرح نهایی انتخاب شوند. در این طرح‌ها به خوبی اشاره به عدد سه قابل مشاهده است. حتی در یکی از طرح‌ها، هنرمندان برای به نمایش در آوردن عدد سه در تصویر، یک پا را در زیر گردن Psycho معروف این مجموعه قرار داده‌اند. در تصویری دیگر نیز، یک سلاح جایگزین سر Psycho شده است که به خوبی نمایش دهنده‌ی تمرکز این محموعه برروی سلاح‌ها است.

در این موزه که Museum of Mayhem نام گرفته است،  شاهد تعداد بسیاری از آیتم‌های مربوط به عنوان مجموعه‌ی Borderlands هستیم. در ادامه شما را به مشاهده‌ی این طرح‌ها دعوت می‌کنیم:

 

 

 

 

اثر جذاب Borderlands 3 در سبک لوتر-شوتر در تاریخ ۲۲ شهریور ۹۸ (۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌ی شخصی قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa