به نظر می‌رسد که در ابتدا قرار بود بازیگر محبوب مردمی، یعنی آقای کیانو ریوز (Keanu Reeves) در بازی Death Stranding حضور داشته باشد. طبق گفته‌های آقای کوجیما، ابتدا قرار بود که آقای کیانو ریوز به جای مد میکلسون (Mad Mikkelsen) در بازی Death Stranding ایفای نقش کند. درست خواندید! تصور کنید که کیانو ریوز […]

کیانو ریوز قرار بود در بازی Death Stranding حضور داشته باشد

به نظر می‌رسد که در ابتدا قرار بود بازیگر محبوب مردمی، یعنی آقای کیانو ریوز (Keanu Reeves) در بازی Death Stranding حضور داشته باشد.

طبق گفته‌های آقای کوجیما، ابتدا قرار بود که آقای کیانو ریوز به جای مد میکلسون (Mad Mikkelsen) در بازی Death Stranding ایفای نقش کند. درست خواندید! تصور کنید که کیانو ریوز در یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های پلی‌استیشن ۴ حضور داشت. متاسفانه یا خوشبختانه این موضوع رخ نداد و شاهد حضور مد میکلسون در این بازی هستیم.

دیگر سازندگان بازی Death Stranding، اصرار داشتند که آقای کیانو ریوز در بازی حضور داشته باشد، ولی آقای کوجیکا مخالفت کرده بود و آقای مد میکلسون را به جای او، در بازی قرار داد. با توجه به رابطه‌ی بسیار عالی این کارگردان و بازیگر و البته استعداد شگرف آقای میکلسون، اصلا این انتخاب دور از ذهن نبود.

مشخص نیست که دقیقا چه کسی این پشنهاد را به کوجیما داده بود و استفاده از کیانو ریوز تا چه حد جدی شده بود، ولی احتمالا پای کسی از شرکت سونی و بخش پلی‌استیشن در میان است. اگر از حیطه‌ی قیمت بازیگر نیز بخواهیم نگاهی به ماجرا بیندازیم، کیانو ریوز به مراتب و قطعا مبلغ بیشتری را نسبت به مد میکلسون طلب خواهد کرد، ولی اگر استودیوی لهستانی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) توانسته تا کیانو ریوز را استخدام کند، قطعا پلی‌استیشن نیز مشکلی در این حیطه نخواهد داشت. به تازگی طرح روی جلد بازی Death Stranding برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شده است که شما می‌توانید خبر مربوطه را در این نشانی مطالعه کنید. به هر حال مشخص است که ساخت این بازی، دارای روندی طولانی و همراه با پستی‌ها و بلندی‌های بسیاری بوده است. باید منتظر ماند و مشاهده کرد که کوجیما برای اولین بازی مستقل خود در استودیوی مخصوص به خودش چه چیزی را برای بازی‌بازان مهیا کرده است.

بازی Death Stranding در تاریخ پنج‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ مصادف با ۸ نوامبر ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.

منبع متن: gamefa