اطلاعات جدید و عجیبی از شخصیت Heartman در بازی Death Stranding منتشر شد

هیدئو کوجیما و نیکلاس ویندینگ رفن (فیلم‌های Drive و Too Old to Die Young) در Comic Con 2019 راجع به Death Stranding، داستان‌سرایی و مواردی دیگر صحبت کردند. 

به گزارش پردیس گیم و به نقل از IGN، در کنار صحبت‌ درباره مسائل ریز، اطلاعاتی هم از شخصیت رفن در بازی که Heartman است به اشتراک گذاشته شد. شخصیت او اولین بار در تریلر رونمایی از تاریخ انتشار Death Stranding به نمایش در آمده بود.

با توجه به گفته‌های کوجیما، Heartman دارای قلب "منحصر به‌فردی" است که هر 21 دقیقه یک‌بار می‌ایستد. او به یک دستگاه الکتروشوک متصل است و خود را در طول آن 21 دقیقه با موسیقی و فیلم‌ سرگرم می‌کند. وقتی Heartman می‌میرد، 3 دقیقه در آن دنیا می‌ماند و در این مدت قبل از اینکه دوباره زنده شود، به دنبال خانواده خود می‌گردد. Heartman روزی 60 بار می‌میرد.

کوجیما در طول این گفت‌وگو درباره نحوه دسترسی به رفن هم توضیحاتی ارائه داد و بیشتر به‌خاطر علاقه‌اش به فیلم‌های او مخصوصا Drive و Valhalla Rising این تصمیم را گرفته بود و صد البته می‌خواست با مدز میکلسن که او هم در Valhalla Rising نقش بازی می‌کرد، ملاقات داشته باشد و نقش شخصیت Cliff در Death Stranding را به وی بدهد.

همچنین از تصویر روی جلد بازی هم رونمایی شده که در این بخش می‌توانید آن را مشاهده کنید. Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 (جمعه، 17 آبان 98) توسط Sony بر روی PS4 منتشر می‌شود.

منبع متن: pardisgame