به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شرکت راکستار در سال آینده یک بسته‌الحاقی تک‌نفره داستانی برای Red Dead Redemption 2 منتشر خواهد کرد که بر روی بیگانگان(فضایی‌ها) تمرکز دارد. این شایعه از طریق یکی از کاربران Reddit منتشر شده که ادعا می‌کند یکی از دوستان او آرتیست محیط این DLC می‌باشد. فرد لودهنده این اطلاعات اعلام کرد، DLC مذکور مدتی می‌شود که مراحل ساخت را طی می‌کند و برای عرضه در اوایل 2020 در نظر گرفته شده است، بنابراین به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

همانطور که می‌دانید نسخه قبلی Red Dead Redemption نیز یک بسته‌الحاقی عجیب و غریب با نام Undead Nightmare دریافت کرد اما از آن‌جایی که راکستار عرضه DLC داستانی GTA V را لغو کرد، انتظار نداشتیم برای عنوان جدید خود چنین برنامه‌ای داشته باشد.

اگرچه وجود فضایی‌ها در غرب وحشی کمی عجیب به نظر می‌رسد اما غرب وحشی با زامبی‌ها نیز چندان نرمال نبود اما در نسخه قبلی شاهدش بودیم. بنابراین چنین چیزی به هیچ وجه غیر ممکن نیست و این احتمال وجود دارد که شاهد بیگانگان در RDR 2 باشیم. در هر حال هنوز چیزی توسط راکستار تایید نشده و این خبر تنها در سطح یک شایعه نچندان قوی می‌باشد.

Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame