تیم سازنده‌ی بازی جذاب و پرطرفدار Minecraft امروز به‌روزرسانی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار داد که علاوه بر رفع برخی باگ‌ها، ویژگی‌هایی را هم به آن اضافه می‌کند. اگر از دوست‌داران این بازی هستید، در ادامه با ما همراه باشید. Minecraft از سری عناوین به سبک بقا است که در سال ۲۰۱۱ […]

به‌روزرسانی ۱٫۱۴٫۴ بازی Minecraft منتشر شد

تیم سازنده‌ی بازی جذاب و پرطرفدار Minecraft امروز به‌روزرسانی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار داد که علاوه بر رفع برخی باگ‌ها، ویژگی‌هایی را هم به آن اضافه می‌کند. اگر از دوست‌داران این بازی هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

Minecraft از سری عناوین به سبک بقا است که در سال ۲۰۱۱ در اختیار بازی‌بازان قرار گرفت و طولی نکشید که به محبوبیت بالایی رسید. شاید بتوان این بازی را از معدود عناوینی دانست که هیچوقت برای طرفداران تکراری نمی‌شود. شما در این بازی باید کارهایی از قبیل ساخت و ساز، مبارزه و ماهیگیری را انجام داده و از یکی از برترین عناوین به این سبک لذت ببرید. بازی مذکور هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌هایی مانند پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ویتا، نینتندو سوییچ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. گفتنی است که استودیوی موجانگ (Mojang) وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی این بازی را برعهده داشته است.

امروز نیز مطلع شدیم که سازندگان یک به‌روزرسانی دیگر را منتشر کردند که به وسیله‌ی آن تمام باگ‌های نسخه‌ی Villagers and Pillagers رفع می‌شوند. ظاهرا نسخه‌ی قبلی دارای مشکلات بسیاری بوده و بازی‌بازان زیادی آن‌ها را گزارش داده‌اند. همچنین بهبود عملکرد و اضافه شدن برخی آیتم‌های جذاب را می‌توان از ویژگی‌های نسخه‌ی ۱٫۱۴٫۴ دانست. این به‌روزرسانی در حال حاضر برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده است.

منبع متن: gamefa