امروز از نسخه‌های مختلف بازی Watch dogs legion که مخصوص افراد پیش خرید کننده هستند، رونمایی شد. بازی جدید و نوآورانه‌ی استودیو یوبی‌سافت (Ubisoft) یعنی Watch dogs legion که قرار است تا در تاریخ ۱۶ اسفند (۶ مارچ) سال جاری، برای دستگاه‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شود، امروز از نسخه‌های مختلف […]

از نسخه‌‌های بازی Watch dogs legion رونمایی شد

امروز از نسخه‌های مختلف بازی Watch dogs legion که مخصوص افراد پیش خرید کننده هستند، رونمایی شد.

بازی جدید و نوآورانه‌ی استودیو یوبی‌سافت (Ubisoft) یعنی Watch dogs legion که قرار است تا در تاریخ ۱۶ اسفند (۶ مارچ) سال جاری، برای دستگاه‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شود، امروز از نسخه‌های مختلف آن رونمایی شد.

نسخه‌هایی که بازی‌بازان می‌توانند آنها را پیش خرید کنند: استاندارد، گلد، آلتیمیت و کالکتور خواهند بود که از این میان، تنها نسخه‌ی کالکتور حاوی وسایل فیزیکی مانند ماسک خواهد بود.

نسخه‌ی استاندارد:

در این نسخه، در کنار نسخه‌ی دیجیتالی بازی، شما ۳ اسکین طلایی برای ماشین، اسلحه و نقاب خواهید داشت.

نسخه‌ی گلد:

بوسیله‌ی این نسخه، شما می‌توانید ۳ روز قبل از دیگر بازی‌بازان به این بازی دسترسی داشته باشید. در کنار خود بازی، سه اسکین نسخه‌ی استاندارد و سیزن‌پس نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سیزن‌پس حاوی ۴ شخصیت و ماموریت منحصر به فرد، یک عدد ماسک درون بازی و یک عدد خودرو خواهد بود.

نسخه‌ی آلتیمیت:

در این نسخه‌ علاوه بر دسترسی به محتویات ۲ نسخه‌ی ذکر شده، می‌توانید به بسته‌ی خاص حاوی ۳ شخصیت و ۳ عدد ماسک دیگر نیز دسترسی داشته و علاوه بر آن در بازی به مدت ۴ هفته کاربر ویژه خواهید بود که به کمک آن می‌توانید تجربه‌ی بیشتری کسب کنید.

نسخه‌ی کالکتور:

در این نسخه‌ نیز، درکنار تمام محتویات نسخه‌های پیشین، به وسایل دیگری چون: ۳ عدد استیکر، یک عدد پوستر دو طرفه، استیل بوک و یک عدد نقاب به همراه یک تاجِ LED وجود خواهد داشت که برروی جعبه نیز تصویر ماسک معروف این بازی نقش خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa