استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix)، از جزئیات هیجان‌انگیز به‌روزرسانی جدیدی که قرار است تا چند روز آینده برای نسخه‌ی پلی‌استیشن وی‌آر بازی Kingdom Hearts منتشر شود، پرده برادشت. به‌تازگی استودیوی اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Kingdom Hearts III، پرفروش‌ترین نسخه از این سری است. حال، نسخه‌ی محبوب واقعیت مجاری این بازی، دومین بهینه‌ساز بزرگ […]

جزئیاتی از به‌روزرسانی جدید نسخه‌ی واقعیت مجازی Kingdom Hearts منتشر شد

استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix)، از جزئیات هیجان‌انگیز به‌روزرسانی جدیدی که قرار است تا چند روز آینده برای نسخه‌ی پلی‌استیشن وی‌آر بازی Kingdom Hearts منتشر شود، پرده برادشت.

به‌تازگی استودیوی اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Kingdom Hearts III، پرفروش‌ترین نسخه از این سری است. حال، نسخه‌ی محبوب واقعیت مجاری این بازی، دومین بهینه‌ساز بزرگ خود را دریافت می‌کند و چندین شخصیت آشنا و یک‌سری از ویژگی‌های مهم به آن اضافه می‌شود. یکی از این ویژگی‌ها، حالتی است که شما باید به جنگ دسته‌های دشمنان بروید و با سلاح اسرارآمیز خود، آن‌ها را نابود کنید. همچنین، بهبودهایی در جهت رفع مشکلات حرکتی انجام گرفته است و اکنون شما می‌توانید با کنترلرهای حرکتی پلی‌استیشن، به راحتی از سلاح خود استفاده نمایید.

شرکت سونی در این باب اعلام کرد:

دومین بهینه‌ساز بزرگ نسخه‌ی واقعیت مجازی Kingdom Hearts، به زودی عرضه‌ می‌شود و شما می‌توانید به بازآفرینی لحظات فراموش نشدنی بازی Kingdom Hearts III بپردازید.

این به‌روزرسانی در تاریخ پنجشنبه ۳ مرداد ماه (۲۵ جولای) عرضه می‌شود. بازی افسانه‌ای Kingdom Hearts III در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی زیبا را از اینجا مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa