در Cyberpunk 2077 نمی‌توان به بچه‌ها یا برخی از npcها حمله کرد

به نظر می‌رسد که شما آزادی زیادی در Cyberpunk 2077 خواهید داشت. این عنوان RPG دارای چندین پایان متفاوت بر اساس انتخاب‌های بازیکنان خواهد بود، می‌توانید آن را بدون کشتن حتی یک نفر به پایان برسانید و سیستم اخلاقی نیز در بازی وجود نخواهد داشت و همه‌چیز خاکستری می‌باشد. هر چند که توسعه‌دهنده‌ی بازی یعنی استودیوی CD Projekt Red یکی از محدودیت‌های جدیدترین پروژه‌ی خود را مشخص کرده است؛ شما نمی‌توانید به بچه‌ها یا برخی npcها حمله کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamesN، کاربری با آی‌دی Masoncool4566 تصویری را بر روی انجمن Reddit منتشر کرده است که ظاهرا، پیغامی مستقیم از سوی اکانت توئیتر رسمی Cyberpunk 2077 می‌باشد. طبق این تصویر، کاربران پرسیده‌اند که آیا می‌توان تمامی مردم شهر را در بازی کشت یا خیر. در پاسخ، این اکانت گفته است که:"شما قادر نخواهید بود تا به بچه‌ها یا npcهایی که به خط داستانی اصلی بازی مرتبط هستند، حمله کنید."

البته، به نظر می‌رسد که در از بین بردن سایر شهروندان، محدودیتی وجود نخواهد داشت. زیرا سازندگان در ادامه‌ی پیام خود اعلام کرده‌اند که:"به غیر از این، شما می‌توانید نسبت به بیشتر مردمی که ملاقات می‌کنید پرخاشگر باشید."

شاید آسیب نرساندن به یچه‌ها و حفظ npcهایی که به خط داستانی اصلی شخصیت V هستند، ایده‌ی خوبی باشد و Cyberpunk 2077 را از حاشیه‌های احتمالی دور نگه‌دارد. البته، ایده‌ی مشابهی در بازی Skyrim نیز به کار گرفته شد اما بازیکنان با ساخت یک ماد، این محدودیت را کنار زدند؛ هر چند که Cyberpunk 2077 در زمان عرضه از ماد پشتیبانی نخواهد کرد. این بازی در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 1399) بر روی PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع متن: pardisgame