ما در Cyberpunk 2077 شاهد آزادی بسیاری هستیم اما به نظر می‌رسد که سازندگان این عنوان، تائید کرده باشند که در این اثر، امکان آسیب رساندن و کشتن برخی از NPCها وجود نخواهد داشت. به نظر می‌رسد که ما در Cyberpunk 2077 شاهد آزادی بسیاری باشیم. همچنین این نقش‌آفرینی ریل تایم دارای چندین پایان مختلف […]

در Cyberpunk 2077 امکان حمله به همه‌ی NPCها وجود نخواهد داشت

ما در Cyberpunk 2077 شاهد آزادی بسیاری هستیم اما به نظر می‌رسد که سازندگان این عنوان، تائید کرده باشند که در این اثر، امکان آسیب رساندن و کشتن برخی از NPCها وجود نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد که ما در Cyberpunk 2077 شاهد آزادی بسیاری باشیم. همچنین این نقش‌آفرینی ریل تایم دارای چندین پایان مختلف خواهد بود که تماما به تصمیمات شما ارتباط خواهند داشت. همچنین شما می‌توانید این اثر را بدون کشتن هیچ فردی به پایان برسانید . البته نیازی نیست نگران تصمیمات اخلاقی باشید. شما حتی با کشتن تمام دشمنانی که در مقابل خود نیز مشاهده کنید، می‌توانید این بازی را به پایان برسانید و شاهد تاثیر منفی نیز بر پایان بازی نباشید.

با این حال، به نظر می‌رسد که استودیو سی‌دی‌ پراجکت رد (CD Project Red)، محدودیت‌هایی را در مقابلمان قرار داده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویر بالا که از سوی فروم اختصاصی Cyberpunk 2077 در وب‌سایت ردیت منتشر گشته است که مکالمه‌ی کاربری را با پروفایلی منتسب به Cyberpunk 2077 نشان می‌دهد که در آن توضیح داده شده است که کاربران، قدرت آسیب رساندن و حمله به کودکان و همچنین NPCهای مرتبط با خط اصلی داستانی را نخواهند داشت اما با این حال می‌توانند به اکثر مردم حاضر در بازی، خشن بوده و آسیب برسانند.

به نظر می‌رسد که سازندگان حداقل برای شخصیت‌ها و NPCهای اصلی از طرفندی خاص بهره ببرند. برای مثال می‌توان به شخصیت‌ Johnny Silverhand اشاره کرد که به صورت یک هلوگرام برای شخصیت V ظاهر خواهد شد. ما در عناوین دیگر نقش آفرینی مانند The Elder Scrolls V Skyrim و همچنین Fallout 4 نیز شاهد سیستم مشابه‌ای بوده‌ایم اما در سری Witcher و همچنین نسخه‌ی سوم آن، کاربران این قدرت را در اختیار نداشتند تا به NPCها آسیب برسانند و تنها این امکان وجود داشت تا به سربازان و راهزنان حمله و به آن‌ها آسیب رساند.

حفظ کودکان و NPCهای کلیدی از نبردها به نظر ایده‌ی خوبی است اما با توجه به پشتیبانی این عنوان از ماد، برخی افراد از حالا در فکر توسعه‌ی مادی افتاده‌اند که از امکان کشتن تمام افراد در بازی را فراهم کند. ما شاهد مادی مشابه برای Skyrim نیز بوده‌ایم که البته با استقبال بسیار زیادی رو به رو گشت. البته امکان پشتیبانی رسمی از ماد در هنگام عرضه برای Cyberpunk 2077 وجود نخواهد داشت و می‌توان امیدوار بود کودکان و نوجوانان Night City تا مدتی نسبت به خشونت در امان باشند.

بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. همچنین در رویداد PAX West 2019 و یک هفته پس از نمایشگاه گیمزکام، شاهد نمایش دموی جدیدی از این عنوان خواهیم بود که در واقع به صورت خصوصی طی E3 2019 به نمایش درآمد. همچنین مصاحبه‌ای منحصر به فرد و بی‌نظیر با سازندگان این بازی صورت گرفته است که شما را به مطالعه‌ی آن در اینجا دعوت می‌کنیم.

منبع متن: gamefa