پس از انتظاری طولانی، سرانجام طرفداران توانستد بخشی از حالت چند نفره‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare را مشاهده نموده و قرار است از نمایش کامل بخش چند نفره‌ی آن در ماه آینده رسما رونمایی شود. امروز اطلاعاتی درباره‌ی نقشه‌های بازی منتشر شده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. شرکت اکتیویژن (Activision) […]

بازی Call of Duty: Modern Warfare پس از عرضه نقشه‌های رایگانی را دریافت خواهد نمود

پس از انتظاری طولانی، سرانجام طرفداران توانستد بخشی از حالت چند نفره‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare را مشاهده نموده و قرار است از نمایش کامل بخش چند نفره‌ی آن در ماه آینده رسما رونمایی شود. امروز اطلاعاتی درباره‌ی نقشه‌های بازی منتشر شده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

شرکت اکتیویژن (Activision) قرار است تغییراتی در محتوای سیزن‌پس خود در این نسخه اعمال نماید و طرفداران نقشه‌های رایگانی را برخلاف روند گذشته دریافت خواهند نمود. زمان دقیق ارائه‌ی این نقشه‌ها در محتویات سیزن‌پس بازی Call of Duty: Modern Warfare هنوز مشخص نشده است ولی این موضوع بسیار خبر خوشحال‌کننده‌ای برای بازی‌بازان محسوب می‌شود زیرا نقشه‌های پولی در نسخه‌های گذشته موجب نارضایتی بسیاری از طرفداران شده است. لازم به ذکر است که در این نسخه هنوز محتوای پولی قرار خواهد گرفت و برای اظهار نظر نهایی درباره‌ی سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Call of Duty: Modern Warfare، بایستی تا انتشار بازی در ماه اکتبر سال جاری صبر نماییم.

بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ ۳ آبان ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد.

منبع متن: gamefa