بازی The Outer Worlds ساخته‌ی استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment)، یکی از مهم‌ترین عناوین نقش‌آفرینی است که بسیاری از بازی‌بازان منتظر عرضه و تجربه‌ی آن هستند. بسیاری از منتقدین و طرفداران این بازی را با ساخته‌ی پیشین این استودیو یعنی بازی Fallout: New Vegas مقایسه می‌کنند. به تازگی، خانم مگان استارکس (Megan Starks)، طراح ارشد […]

سازندگان The Outer Wolrds از مقایسه‌های بازی با Fallout: New Vegas خوشحال هستند

بازی The Outer Worlds ساخته‌ی استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment)، یکی از مهم‌ترین عناوین نقش‌آفرینی است که بسیاری از بازی‌بازان منتظر عرضه و تجربه‌ی آن هستند.

بسیاری از منتقدین و طرفداران این بازی را با ساخته‌ی پیشین این استودیو یعنی بازی Fallout: New Vegas مقایسه می‌کنند. به تازگی، خانم مگان استارکس (Megan Starks)، طراح ارشد داستان بازی، در مصاحبه‌ای با وب سایت Wccftech گفته است که تیم سازنده از مقایسه‌های بین این بازی و Fallout: New Vegas خوشحال هستند. در واقع، این مورد برای آن ها اجتناب ناپذیر چراکه علاوه بر اینکه سبک هر دو بازی ساخته ی همین استودیو است، سبک و روایت آن ها نیز به هم شباهت دارد.

وی اظهار داشت:

من فکر می‌کنم که تیم سازنده از این مقایسه‌ها بسیار خوشحال است. این بسیار سخت است که از بازی دور شوید، زیرا این یک عنوان و IP جدیدی است که توسط همان افرادی که Fallout را خلق کرده‌اند، توسعه یافته است. همچنین در تیم سازنده، بسیاری از افرادی که برروی Fallout: New Vegas کار کرده‌اند، در حال حاضر برروی The Outer Worlds کار می‌کنند. در کنار آن توسعه‌دهندگانی مثل من هستند که از طرفداران این بازی هستیم. بنابراین بله، من فکر می‌کنم که در حال تلاش هستیم تا یک بازی نقش‌آفرینی کلاسیک تک‌نفره، با یک داستان غنی و انتخاب‌های تاثیرگذار بسازیم. سپش ما حس تاریکی و حس طعنه‌آمیزی از طنز را به آن می‌آوریم.

The Outer Worlds در تاریخ ۳ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نیز پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa