بسته‌‌ی الحاقی فوق‌العاده جذاب استودیوی کپکام (Capcom) به‌نام Iceborne تا چندروز دیگر منتشر می‌شود که وعده‌ی محتویات جدیدی را در آ‌ب‌وهوای سرد و سوزان به طرفداران داده است. بااین حال، آن‌ها امروز از یک ست زیبای مبارزه‌ای به‌نام Direwolf Armor رونمایی کردند که از شما برای شکست دادن دنیای یخبندان و سرسخت بازی پذیرایی خواهدکرد. […]

بسته‌‌ی الحاقی Monster Hunter World یک ست زره زیبای گرگینه‌ای به‌همراه دارد

بسته‌‌ی الحاقی فوق‌العاده جذاب استودیوی کپکام (Capcom) به‌نام Iceborne تا چندروز دیگر منتشر می‌شود که وعده‌ی محتویات جدیدی را در آ‌ب‌وهوای سرد و سوزان به طرفداران داده است. بااین حال، آن‌ها امروز از یک ست زیبای مبارزه‌ای به‌نام Direwolf Armor رونمایی کردند که از شما برای شکست دادن دنیای یخبندان و سرسخت بازی پذیرایی خواهدکرد.

شما می‌توانید این ست لباس را در توییتر رسمی استودیوی کپکام مشاهده کنید. این لباس زیبا به شما کمک می‌کند تا کاملا با محیط زمستانی و یخبندان بازی سازگار شوید. البته ست Direwolf فقط یکی از سلاح‌ها و آیتم‌های Iceborne است که از آن رونمایی شد.

بسته‌ی الحاقی Monster Hunter World در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع متن: gamefa