به لطف خرده فروشی‌ها و در مجموع برنامه‌های سونی برای فروش بازی‌ها سبب شده تا عناوین مختلف این شرکت همچنان در جدول ۱۰ بازی پرفروش برتر باشند. همانطور که اطلاع دارید سونی قبل از آغاز رویداد E3 امسال قیمت عنوان‌های کلیدی، عناوین ثردپارتی و همچنین موارد سخت‌افزاری را کاهش داد و همین مسئله سبب شد […]

جدول فروش هفتگی بریتانیا | صدرنشینی فوتبالیست‌ها

به لطف خرده فروشی‌ها و در مجموع برنامه‌های سونی برای فروش بازی‌ها سبب شده تا عناوین مختلف این شرکت همچنان در جدول ۱۰ بازی پرفروش برتر باشند.

همانطور که اطلاع دارید سونی قبل از آغاز رویداد E3 امسال قیمت عنوان‌های کلیدی، عناوین ثردپارتی و همچنین موارد سخت‌افزاری را کاهش داد و همین مسئله سبب شد تا بازی FIFA 19 برای اولین‌بار در ماه ژانویه به جایگاه نخست دست پیدا کند. همانطور که در بالا هم گفتیم به دلیل تخفیفی که سونی برای بازی FIFA19 قرار داد توانست این بازی را در صدر جدول فروش قرار دهد. بازی‌های توپی (همانند فوتبال و غیره) ۵۳ درصد رشد هفتگی داشتند که به نسبت هفته‌های گذشته به طور میانگین ۱۸ درصد رشد داشته‌اند.

بازی Days Gone با رشد ۳۵ درصد توانست در جایگاه دوم قرار بگیرد. در حالی‌که بازی Marvel’s Spider-Man با حدود ۴۵ درصد رشد در جایگاه سوم باقی‌مانده است و تغییری نسبت به هفته‌ی گذشته ندارد.

در قسمت پایینی جدول شاهد عناوین بسیار محبوب پلی‌استیشن VR هستیم؛ بله عنوان Blood & Truth با کاهش ۸ درصدی فروش مواجه شده است و همین مسئله سبب شده تا جایگاه خود را از دست بدهد و در جایگاه ۱۰ام این لیست قرار بگیرد. جایگاه هفتم هم مربوط به عنوانی دیگر از پلی‌استیشن VR است، بازی PlayStation VR Worlds که ۵۶ درصد آمار فروش آن رشد داشته در جایگاه هقتم قرار گرفته است.

در جایگاه ششم این جدول بازی  Battlefield V را می‌بینیم و در جایگاه هشتم هم شاهد بازی Anthem با ۸۱ درصد رشد هستیم. در لیست ۴۰ بازی برتر این هفته هیچ خبری از عناوین جدید نیست و شاهد همان ۴۰ بازی هفته‌ی گذشته در این لیست هستیم.

بازی‌های انحصاری

همانطور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید بازی Days Gone این هفته‌ همانند هفته گذشته در جایگاه دوم قرار گرفته است. در حقیقت عناوین انحصاری سونی در این هفته فقط توانستند جایگاه هفته‌ی گذشته خود را حفظ نمایند و خیلی بخصوص در زمینه‌ی پلی‌استیشن VR موفق عمل نکردند. اما Forza Horizon 4 عنوان انحصاری مایکروسافت تواسنته رشد خوبی داشته باشد و در جایگاه چهارم جدول قرار گیرد. مقدار فروش این بازی در این هفته  ۸۸ درصد بهبود یافته است. تبلیغات انجام شده برای این عنوان در رویداد E3 و اضافه شدن بخش جدید به این بازی را می‌توان یکی از دلایل رشد آمار فروش دانست.

این هقته منتظر چه عناوینی باشیم؟

متاسفانه در این هفته عنوانی معرفی نخواهد شد اما در روزهای ۶ام تیر و ۷ام تیر شاهد چهار عنوان جدید خواهیم بود که انتظار رقابت شدیدی بین این عناوین نداریم چراکه تفاوت‌هایی در سبک بازی ها وجود دارد.

نام بازی پلتفرم مقصد  تاریخ انتشار
Samurai Shodown پلی‌اسیتشن ۴، اکس‌باکس وان ۶ تیر
The Sinking City  اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی ۶ تیر
F1 2019 پلی‌اسیتشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ۷ تیر

فهرست ۱۰ بازی پرفروش بریتانیا


فهرست ۲۰ بازی پرفروش بریتانیا

فهرست ۴۰ بازی پرفروش بریتانیا

 

منبع متن: gamefa