همان‌طور که در جریان هستید، مدتی است که از انتشار یکی از بهترین بازی‌های امسال یعنی Rage 2 می‌گذرد و بازی‌بازان و کاربران بسیاری هم‌اکنون در حال تجربه‌ی این عنوان لذت بخش هستند. حال به تازگی اولین به‌روزرسانی بزرگ بازی Rage 2 در دسترس قرار گرفته و توجه‌ی بسیاری را به سوی خود جذب کرده […]

اولین به‌روزرسانی RAGE 2 منتشر شد

همان‌طور که در جریان هستید، مدتی است که از انتشار یکی از بهترین بازی‌های امسال یعنی Rage 2 می‌گذرد و بازی‌بازان و کاربران بسیاری هم‌اکنون در حال تجربه‌ی این عنوان لذت بخش هستند. حال به تازگی اولین به‌روزرسانی بزرگ بازی Rage 2 در دسترس قرار گرفته و توجه‌ی بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.

سری بازی Rage از همان ابتدا به عنوان یک سری جذاب و مهیج شناخته می‌شد که می‌توانست مدت‌ها کاربران و بازی‌بازان را به خود مشغول کند. این بازی که توسط دو استودیوی قدرتمند بازی‌سازی یعنی id Software و اولانچ استودیو (Avalanche Studios) طراحی و توسعه داده می‌شود، توجه‌ی بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جذب کرده است. حال امسال با دومین نسخه از این سری بازی محبوب رو به رو شدیم و بی‌شک پیش از این، بسیاری از علاقه‌مندان بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی رسمی آن بودند. طبق شواهد و گیم‌پلی‌های بی‌نظیری که از این بازی شاهد بودیم می‌توان گفت که این عنوان استودیوی اولانچ، به‌ خوبی توسعه داده شده است و اسقبال منحصر به فرد طرفداران و هواداران نیز تحکیمی بر این ادعا است. این بازی تیراندازی اول شخص، با ایجاد فضایی بی‌نظیر از مبارزات و درگیری‌ها و همچنین در اختیار گذاشتن اسلحه‌های متنوع و مختلف، هواداران زیادی را برای خود ایجاد کرده است.

حال به تازگی اولین به‌روزرسانی این بازی با ورژن ۱٫۰۳ در دسترس قرار گرفته و تعمیراتی را در بازی انجام داده است. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، ایرادات و مشکلات گزارش شده در بخش Photo mode بازی برطرف شده‌اند و بازی‌بازان دیگر بدون باگ از این حالت پرطرفدار استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، تغییراتی در گیم‌پلی Rage 2 نیز اعمال شده‌اند که می‌توان به کدهای تقلب جدید اضافه شده اشاره کرد. طبق گفته‌های استودیوی سازنده، شما با استفاده از این کدها قادر خواهید بود تا به منوی Wasteland Wizard دسترسی پیدا کنید. در همین راستا امکاناتی همچون جاذبه‌ای کمتر و قدرت‌های خاص و فوق‌العاده در تیراندازی به بازی‌بازان اهدا خواهند شد. لازم به ذکر است که پس از نصب به‌روزرسانی مذکور، بخش Bandit Camps دوباره قابل تجربه خواهد بود و شما می‌توانید هر یک از مراحل آن را برای باری دیگر بازی کنید و لذت ببرید.

بی‌شک این بازی فضای منحصر به فردتری را پس از به‌روزرسانی ۱٫۰۳ در اختیار شما قرار خواهد داد. شما در محیط این بازی وسایل‌های نقلیه‌ی متنوعی را در اختیار خواهید داشت که با استفاده از آن‌ها به رقابت و درگیری‌های فیزیکی خواهید رفت و صحنه‌های مبارزه‌ای فوق‌العاده‌ای را به نمایش خواهید گذاشت. بازی Rage 2 هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر از طرفداران پر و پا قرص این سری بازی منحصر به فرد و بی‌نظیر هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب مصاحبه با سازندگان این بازی تحت عنوان «مصاحبه با سازندگان Rage 2 | صحبت در رابطه با گیم‌پلی، تغییرات نسبت به نسخه‌ی قبل و بیشتر» را ار طریق این صفحه‌ی وب‌سایت مطالعه کنید.

در ضمن اگر جرو علاقه‌مندان به این سری هستید، می‌توانید ویدئوی بررسی بازی Rage 2 را از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت مشاهده کنید. همچنین نقد و بررسی دومین نسخه‌ی این سری با عنوان «معجونی کم‌نظیر از هیجان و لذت ناب | نقد و بررسی بازی Rage 2» به قلم سعید آقابابایی را از طریق این لینک مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa